۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۷۳۹۸
امام‌جمعه لردگان:

آمارهاي اشتغال و رشد اقتصادي با واقعيت‌هاي جامعه همخواني ندارد

امام جمعه لردگان گفت: آمارهاي مطرح شده در مورد کاهش تورم، افزايش اشتغال و رشد اقتصادي هيچ‌ انطباقي با واقعيت‌هاي جامعه ندارد.
آمارهاي اشتغال و رشد اقتصادي با واقعيت‌هاي جامعه همخواني ندارد
به گزارش جهانبین به نقل از خبرنگار سلام لردگان، سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعهاين هفته  گفت: ميلاد فرخنده رسول گرامي اسلام و ميلاد با سعادت ششمين امام و پيشوا، وجود امام صادق(ع) است که اين روز به عنوان روز اخلاق و مهرباني نيز نامگذاري شده است و قاعدتا دليل نامگذاري اين روز بخاطر ميلاد با سعادت پيامبر(ص) و امام صادق (ع) است و به نوعي هفته وحدت نيز مي باشد.

وي گفت: ميلاد نبي گرامي اسلام شروع يک مقطع عظيم در تاريخ بشريت است و پيامبر اکرم (ص) طليعه رحمت مي باشد که با ميلاد با برکت ايشان چند اتفاق مهم رخ داد از جمله بت ها افتادند، ايوان کسري شکست و چهارده کنگره آن فرو ريخت، درياچه ساوه خشکيد و آتشکده هزارساله فارس به يکباره خاموش گرديد و اين پيام مهمي براي جهانيان بود که اين ميلاد و تولد با ميلاد و تولدهاي ديگر متفاوت مي باشد و اين پيام ها نشان از حرکتي بزرگ در دنيا مي باشد.

حجت الاسلام تاج زاد در ادامه افزود: از بزرگترين برکات ميلاد نبي اکرم(ص) ارتقا جايگاه انسان است و انسان در عصر جاهليت با انساني که در پرتو رهنمودها و هدايت هاي پيامبر رشد کرد قطعا تفاوت دارد.

وي به ميلاد با سعادت امام صادق نيز اشاره کرد و گفت: هدايتگري اين امام همام تاثير بسيار زيادي در روشنگري هاي جامعه اسلامي داشته است و وظيفه ما اين است که معارف اهل بيت را  ياد بگيريم و خودمان را پايبند دستورات آنها قرار دهيم.

امام جمعه لردگان تصريح کرد: اجلاس محبان اهل بيت در برابر تکفير که در ايران اسلامي برگزار شد به واسطه نزديک شدن به هفته وحدت از اهميت ويژه اي برخوردار است و محبان اهل بيت به يک گروه خاص محدود نمي شود و از اين رو رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين ديدار بيان داشتند" موضوع اين اجلاس که محبت اهل بيت(ع) است موضوع بسيار مهمي مي باشد و حب اهل بيت مخصوص يک گروه خاص نمي باشد و همه مسلمين و اهل بيت  پيغمبر را دوست دارند و به اهل بيت ارادت دارند".

خطيب جمعه  لردگان در بخش ديگر سخنان خود به گزارش 100 روزه رييس محترم جمهور اشاره داشت و گفت:  آمارهايي که رئيس جمهور در سخنراني و گزارش 100 روزه خود در زمينه اشتغال مطرح مي کنند با واقعيت‌هاي جامعه فاصله زيادي دارد و ما آن را احساس نمي کنيم.

وي افزود: آمارهاي مطرح شده در مورد کاهش تورم، افزايش اشتغال و رشد اقتصادي هيچ‌ انطباقي با واقعيت‌هاي جامعه ندارد.

تاج زاد به 16 آذر روز دانشجو اداره کردو گفت: اين روز روزي است که جمعي از دانشجويان عزيز انقلاب اسلامي در مقابله با سياست هاي استکباري آمريکا و آمدن نيکسون به ايران در دانشگاه به شهادت رسيدند و اين روز بزرگ داراي پيام سياسي و مقاومت و مبارزه در برابر استکبار است و بازگو کننده اين است که دانشگاه بايد در برابر ظلم، ستم ، استکبار و نقشه هاي شيطاني مستکبران عالم بيدار باشد.

حجت الاسلام تاجزاد افزود: بدانيد دانشگاه و دانشجو امروز آماج بزرگ ترين توطئه ها است و بايد کار فرهنگي دانشگاه ها به گونه اي باشد که افرادي که تربيت مي کند مومن، متدين، متخلق و انقلابي باشند.

وي با اشاره به شهادت آيت الله مدرس گفت: مدرس، براي عالمان دين به عنوان يک عالم متعهد و سياستمدار الگو مي باشد و براي نمايندگان مجلس در طول اعصار و قرون بعد از رحلت و شهادتش نيز يک اسوه و الگو مي باشد.

انتهاي پيام/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۸:۲۰

28 Jan 2020