۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۳۱۸۰۸
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

کشف 69 کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری/ افزایش 110 درصدی کشفیات موادمخدر در سال جاری

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در پی اخبار و اطلاعات رسیده مبنی‌بر اینکه مقدار قابل توجهی مواد مخدر از یکی از استان‌های شرقی کشور به داخل این استان حمل می‌شود، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت و از این افراد بیش از ۶۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.
کشف 69 کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری/ افزایش 110  درصدی کشفیات موادمخدر در سال جاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته و در پی اخبار و اطلاعات رسیده مبنی‌بر اینکه مقدار قابل توجهی مواد مخدر از یکی از استان‌های شرقی کشور به داخل این استان حمل می‌شود، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در یک عملیات پلیسی با همکاری نیروی انتظامی شهرستان لردگان همکاران ما موفق دستگیری دو نفر قاچاقچی مواد مخدر شدند افزود: از این افراد بیش از ۶۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار غلامزاده با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در راستای حمل مواد مخدر از این قاچاقچیان ادامه داد: مواد مکشوفه افراد دستگیر شده و خودروی توقیفی جهتسیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون توسط همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه بیش از یک تن و دویست و سی کیلوگرم انواع مواد مخدر کشفیات داشتیم که بیشتر تریاک و حشیش بوده اما هروئین و شیشه هم در بین آن‌ها وجود داشته است.

وی افزود: میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۱۱۰ درصد افزایش داشته و در این مدت ۲۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شدند و همچنین ۳۲ دستگاه خو.درو در راستای حمل مواد مخدر توقیف شدند.

سردار غلامزاده یادآور شد: در این مدت دها نقطه آلوده در سطح شهر توسط همکاران ما در راستای برخورد با خورده‌فروشان مواد مخدر پاکسازی شده و نیروی انتظامی این استان با همکاری دیگر مسئولان امر با تمام توان هم در راستای برخورد با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، هم در بحث پاکسازی نقاط آلوده و در راستای ساماندهی معتادین تلاش شبانه‌روزی دارد و از مردم درخواست داریم اطلاعات در مورد قاچاقچیان را از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.


وی در انتها گفت: نیروی انتظامی در راستای وظیفه ذاتی خود و خواسته مردم برای مبارزه با مواد مخدر مبارزات بی‌امانش را ادامه می‌دهد و در این راه از ایثار جان خود دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۸:۲۲

30 Dec 2019