۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۲۸۸۴۸
مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری؛

افزایش 14 درصدی مستمری کلیه مستمری بگیران بازنشستگی،از کارافتاگی و بازماندگان

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: کلیه مستمری های بازنشستگی، از کار افتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان سازمان تأمین اجتماعی ۱۴ درصد افزایش یافت.
افزایش 14 درصدی مستمری کلیه  مستمری بگیران بازنشستگی،از کارافتاگی و  بازماندگان
غلامرضا محمدی مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: کلیه مستمری های بازنشستگی،از کارافتادگی و بازماندگان(مجموع مستمری پرداختی به بازماندگان متوفی) که تا پایان سال ۱۳۹۴ برقرار شده اند،از ابتدای سال ۱۳۹۵ به میزان ۱۴ درصد مستمری قابل پرداخت در اسفند ماه ۱۳۹۴ افزایش می یابد.

 وی بر اجرای افزایش حقوق مستمری بگیران طی خرداد ماه تأکید کرد و گفت: مابه التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت نیز در ماه‌های تیر و مرداد پرداخت می‌شود.

محمدی افزود: به منظور جبران بخشی از افزایش هزینه های زندگی و ارتقاء وضعیت معیشت مستمری بگیران و به موجب ضوابط قانونی و مفاد بودجه سنواتی سازمان میزان کمک های جنبی در سال ۱۳۹۵شامل حق سنوات،کمک هزینه عائله مندی ،کمک هزینه اولاد و کمک هزینه همسر متفکل فرزند نیز ارتقاء یافته است.

به گزارش جهانبین نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت مبنی بر افزایش ۱۴ درصدی کلیه مستمری های بازنشستگی، از کار افتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان سازمان تأمین اجتماعی را برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت تعاون ابلاغ کرد.

متن ابلاغ معاون اول رئیس جمهور به شرح زیر است:

هیات وزیران در جلسه ۹۵/۲/۱۶ به پیشنهاد شماره ۴۲۳۱۱ مورد ۹۵/۳/۹ وزارت تعاون به استناد ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی مصوب ۱۳۵۴ تصویب کرد:

از تاریخ ۹۵/۱/۱ کلیه مستمری های بازنشستگی از کار افتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولین قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۴ برقرار شده اند به میزان ۱۴ درصد مسترمی آنان در پایان اسفند ۹۴ افزایش می یابد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۸:۲۰

26 Dec 2019