۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۲۵۸۷۸
مدير کميته امدادامام خميني (ره)شهرستان بن خبر داد:

پرداخت بيش از ۵۴۹ ميليون ريال کمک‌هزينه ازدواج به ۳۳ زوج تحت حمايت در بن

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بن از پرداخت بيش از ۵۴۹ ميليون ريال کمک‌هزينه ازدواج به ۳۳ زوج تحت حمايت خبر داد.
پرداخت بيش از ۵۴۹ ميليون ريال کمک‌هزينه ازدواج به ۳۳ زوج تحت حمايت در بن
به گزارش جهانبین نیوز ابراهيم بهداروند رئيس کميته امداد امام خميني (ره) بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر، اظهار داشت: در شش ماه اول سال‌جاري به ۳۳ زوج از مزدوجين تحت حمايت کميته امدادامام خميني (ره) اين شهرستان بيش از ۵۴۹ ميليون ريال کمک هزينه ازدواج بوده که از اعتبارات امداد و کمک‌هاي خيرين پرداخت شده است.

بهداروند با اعلام اين خبر گفت: ازدواج پيوند مقدس است که در دين مبين اسلام تاکيدات بسياري به آن شده است.

رئيس کميته امداد امام خميني (ره) بن با اشاره به برخي آيات قرآني نازل شده در بحث ازدواج و تاکيدات ائمه معصومين به فراهم آوردن بسترهاي لازم براي ازدواج بيان کرد: متاسفانه در جامعه امروزي به دليل وجود برخي سخت‌گيري‌ها ازدواج کردن براي جوانان سخت شده است.

وي افزود: يکي از اهداف مهم و اساسي کميته امدادامام خميني (ره) در راستاي ترويج سيره علوي و گسترش و توسعه سنت نبوي ازدواج آسان در بين فرزندان مددجوي تحت حمايت و همچنين کمک به ازدواج اين عزيزان بوده است و در اين زمينه نيز آموزش‌هاي مختلفي همچون بهداشت خانواده، کارگاه پيشگيري از اعتياد و...از سوي اين نهاد به مزدوجين عزيز ارائه شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۳:۳۷

27 Dec 2019