۰
plusresetminus
رئيس هواشناسي شهرستان سامان از ورود سامانه بارشي به شهرستان سامان از اواخر روز دوشنبه و کاهش افت دما در روز هاي اخر سال خبر داد و گفت: کشاورزان بايد در روز هاي اخر سال بايد درراستاي جلوگيري از سرمازدگي محصولات تمهيدات لازم را داشته باشند.
ورود سامانه بارشي به شهرستان سامان از اواخر روز دوشنبه /افت دما در روز هاي اخر سال در شهرستان سامان
به زارش جهانبین نیوز؛ شکرالله محمد عليزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر عبور سامانه بارشي به استان از بعد از ظهر روز دوشنبه تا اواخر روز سه شنبه است، اظهار داشت: به تناوب در برخي نقاط استان رگبار، رعد و برق، باد نسبت شديد ، احتمال تگرگ در مناطق مستعد استان پيش بيني مي شود.

محمد عليزاده با اشاره بر اينکه در شهرستان سامان از اواخر امشب و صبح فردا بارندگي در شهرستان سامان قطعي است، بيان داشت: پيش بيني بارندگي در شهرستان سامان هشت تا ۱۰ ميلي متر است.

وي با بيان اينکه کشاورزان مي توانند از کودهاي شيميايي براي پاي درختان استفاده کنند، بيان داشت: توصيه به کشاورزان در راستاي شکفتن درختان بادام و ساير ميوه هاي درختان ، بايد کشاورزان آمادگي لازم براي مقابله با سرما زدگي تشعشي و جبهه اي بالخص افت دما را داشته باشند.

محمد عليزاده با بيان اينکه در روز هاي آخر سال جمعه و شنبه شاهد کاهش افت دما به ميزان سه درجه زير صفر در شهرستان خواهيم بود ، تصريح کرد: کشاورزان دو ساعت قبل از طلوع آفتاب در روز هاي اخر سال تمهيدات لازم را براي جلوگيري از سرمازدگي را از جمله استفاده از بخاري باغي، روشن کردن آتش و .... را داشته باشند.

انتهای پیام1026ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۹:۲۲

13 Jan 2020