۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۳۴۶۹۸
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري؛

همه باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند /بازی‌های سیاسی و بازی‌‌های انتخاباتی دین‌ ما را از بین نبرد

حجت الاسلام نکونام گفت: بحمدالله انتخابات ریاست جمهوری شوراها با یکسری زیبایی‌ها در کشور برگزار شد و حیرت دشمن را برانگیخت و حضور بیش از 72درصد مردم پای صندوق‌های رای سبب شد پایه‌های نظام مستحکم‌تر شود.
همه باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند /بازی‌های سیاسی و بازی‌‌های انتخاباتی دین‌ ما را از بین نبرد
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرکرد گفت : مردم باید با توجه به جهاد علمی از دام دنیا و شیطان دوری کنند و عالمان خطرات را به مردم گوش‌زد کنند، ما در دنیا سرباز و مبلغ دین کم داریم‌ بنابراین در راستای تربیت سرباز دین بیشتر تلاش کنیم.

نکونام با بیان اینکه فردا نخستین روز از ماه ضیافت است، خاطرنشان کرد: شما بندگان خوب خدا دعوت هستید به میهمانی حضرت حق‌تعالی، مهمانی که سرتاسرش‌ نور و نورانی است‌ و در این ماه باید باور اخروی، اخلاق محوری و خود مراقبتی افزایش یابد.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مبادا در بازی‌های سیاسی و زرق و برق و بازی‌‌های انتخاباتی دین‌ ما را از بین ببرند‌، مبادا خدایی ناخواسته راه و روشی جلویمان‌بگذارند که دینمان‌ سبک غربی به خود بگیرد.

نکونام با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات ادامه داد: بحمدالله انتخابات ریاست جمهوری شوراها با یکسری زیبایی‌ها در کشور برگزار شد و حیرت دشمن را برانگیخت و حضور بیش از ۷۲درصد مردم پای صندوق‌های رای سبب شد پایه‌های نظام مستحکم‌تر شود.

وی خطاب به رئیس جمهور منتخب مردم افزود: مردم رای دادند و انتظاراتی دارند که باید با وعدهایی که داده شد این انتظارات برآورده شود نه اینکه بعد از ۴ سال مجددا بگویید ما نگفتیم یا نتوانستیم، رونق بخشیدن به بازار، اقتصاد و رفع بیکاری و رکود از وعدهایی بود که داده شد، ما انتظار اجرایی شدن آنها را در ۱۰۰ روز نداریم اما در این ۴ سال باید عملی شود.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: مبادا برای رفع تحریم‌ها مابقی مشکلات زمین بماند و کاری انجام نشود، ضمن برقراری ارتباط جهانی که همیشه بوده است باید انتظارات مردم نیز برآورده شود‌ و دولتی جوان، کارآمد و درون محور شکل بگیرد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز در عرصه جهانی یک بهم‌ پیوستگی و یک مثلث‌ شوم را شاهد هستیم، خاطرنشان‌ کرد: صهیونیست، ارجاع‌ عربی و شیطان بزرگ بهم‌ پیوستند تا علیه اسلام ناب بجنگند هرچند این‌ها خودشان باهم مشکل دارند اما رئیس جمهور آمریکا به عربستان می‌رود و ایران هراسی و شیعه هراسی به راه‌ انداخته است، این‌ها همان بنی‌امیه‌های سابق هستند.

نکونام تصریح کرد: من و شما باید با استقامت و محکم پای ارزش‌های انقلاب و توانمندی‌های درونی بایستیم چرا که انتظاری بیشتر از شیطان بزرگ نمی‌رود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: آقایان می‌گویند این سند امضا و اجرا نشده است پس چرا در سخنان‌ خود مجددا گفتند بعد از تذکر مقام‌ معظم رهبری اجرای سند متوقف شده است، چرا آقایان واقعیت را قبول نمی‌کنند و به مردم دروغ می‌گویند.

نکونام ادامه داد: اجرای سند کار دولت نیست کار نفوذی‌هایی است که در کشور رخنه‌ کرده‌اند و می‌خواهند با دین بجنگند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۳:۴۳

15 Feb 2020