۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۲۲۶۲۸

هسته هاي مقاومت در فلسطين،لبنان،سوريه،عراق و يمن انسجام يافته اند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان گفت: بر اثر بيداري اسلامي و اتحاد مسلمين و نقش آفريني برجسته مرجعيت هسته هاي مقاومت در فلسطين،لبنان،سوريه،عراق و يمن انسجام يافته اند.
هسته هاي مقاومت در فلسطين،لبنان،سوريه،عراق و يمن انسجام يافته اند
به گزارش جهانبین نیوز لهراسب سليماني در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي پيرغار افزود: سي و سومين سالروز حماسه بي بديل سوم خرداد و آزاد سازي خونين شهر قهرمان از جنگ صداميان مورد حمايت کفر و الحاد را زماني گرامي مي داريم که دنياي اسلام و کشور هاي مسلمان منطقه گرفتار فتنه بزرگ ساخته و پرداخته بعضي از سران مرتجع منطقه و تحت حمايت استکبار و صهيونيسم جهاني شده اند و فجيح ترين جنايت وحشيانه بشري به نام اسلام در حال وقوع است.

وي تصريح کرد: ثروت هاي مردم بعضي از کشورهاي عربي به جاي اينکه صرف ارتقاء عزت امت اسلامي و آباداني کشورهاي مسلمان شود متاسفانه صرف تشکيل گروه هاي تروريستي مثل طالبان،القائده،داعش،النصره و غيره مي شود. که کاري جز ويراني کشورهاي اسلامي و کشتار مسلمانان نمي کنند و با جذب مزدوران آدم کش از سراسر جان دست به جناياتي مي زنند که تاريخ از ذکر آنها شرمسار خواهد بود.

وي اظهار کرد: بر اثر بيداري اسلامي و اتحاد مسلمين از شيعه و سني و نقش آفريني برجسته مرجعيت شيعه و با تدابير و رهنمودهاي مدبرانه حضرت امام خامنه اي مدظله ، مقابله جانانه اي با جانيان تکفيري صورت گرفته و هسته هاي مقاومت در فلسطين،لبنان،سوريه،عراق و يمن انسجام يافته اند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان گفت: انشاءالله مي رود تا با اتحاد بزرگ مسلمانان از مذاهب مختلف در منطقه منجر شود و ايران اسلامي نيز با وجود همه مشکلات ريز و درشت ولي همچنان کشوري الهام بخش،آباد و مقتدر و با چشم اندازي غرور آفرين، قوت قلب مستضعفين جهان است و کشتي امن عاشوراييان روي به سوي نور در حرکت است.

وی افزود: بخش عمده اي از اين اتحاد و انسجام اسلامي دست آورد و حاصل خون شهيدان جانباخته در را انقلاب اسلامي و به خصوص فدائيان وشهداي فتح ظفرمندانه خرمشهر قهرمان مي باشد که نويد پيروزي در جنگ ودفاع مقدس را در پي داشت وانشاءالله به فضل وعنايت پروردگار ودر سايه توجهات حضرت ولي عصر ارواحنا فداه و منويات ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي (مدضله العالي) اين انقلاب بتواند به همه اهداف خود و در راس همه نابودي دشمنان اسلام و قرآن وپيروان قبيله شيطان باشد .



انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۵:۴۷

16 Jan 2020