۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۲۵۵۰۸
کلار گزارش مي‌دهد/

استقبال سرد مردم بروجن از وام 25 ميليوني خودرو/ دولت اگر به فکر مردم است قيمت‌هاي کاذب خودرو را کاهش دهد

جمعي از مردم بروجن معتقدند اين وام اساسا دردي از دردها را دوا نمي‌کند و به سود خودروسازان برنامه‌ريزي شده است.
استقبال سرد مردم بروجن از وام 25 ميليوني خودرو/ دولت اگر به فکر مردم است قيمت‌هاي کاذب خودرو را کاهش دهد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کلار پس از اجرايي شدن طرح فروش خودرو با تسهيلات جديد، نظرات جمعي از مردم بروجن را در اين خصوص جويا شد که در ادامه مي‌خوانيد:

يکي از شهروندان بروجني با بيان اين که پرداخت تسهيلات جديد براي خريد خودرو يک وعده چشم پرکن براي فروش محصولات ايران خودرو است، اظهار داشت: خودروسازان براي خالي کردن خودروهاي تلمبار شده در پارکينگ‌ها اقدام به اين کار نموده‌اند.

اميد براتي باز پرداخت وام ۲۵ ميليوني خريد خودرو را سنگين دانست و افزود: اين وام حداقل ۱۵ ميليون تومان سود درپي خواهد داشت که نصيب خودورسازان مي‌شود.

وي گفت: وام جديد خريد خودرو نه تنها کمکي به خريداران خودرو نمي‌کند بلکه در باز پرداخت دچار مشکل خواهند شد.

ديگر شهروند بروجني هدف از طرح فروش خودرو با تسهيلات جديد را فروش خودروهايي عنوان کرد که در بازار استقبال کمتري از آن‌ها مي‌شود.

سعيد مرداني همچنين با اشاره به اينکه در دومين روز اجرايي شدن اين طرح براي ثبت‌نام به ايران خوردو مراجعه کردم، افزود: تعداد اندکي خودرو در اين طرح در نظر گرفته شده و نه تنها سود اين وام زياد است بلکه بازپرداخت آن هم سنگين است.

وي با ابراز گلايه از کاهش دادن باز پرداخت اين وام از هفت سال به چهار سال، خاطرنشان کرد: در دومين روز اجراي اين طرح مسئولين ايران خودرو باز پرداخت چهار ساله اين وام را هم تمام شده اعلام کردند.

يکي ديگر ار شهروندان بروجني ضمن اشاره به سود بالاي تسهيلات جديد خريد خودرو، گفت: اين وام که به مردم داده مي‌شود با سود ۱۶ درصد است که عملا نمي‌تواند به نفع مردم باشد.

عيسي فتاحي افزود: دولت به جاي اين که سعي کند بازار خودرو را از رکود خارج کند تسهيلات بهتري براي خريد مسکن به مردم واگذار کند.

محمد آقايي يکي ديگر از شهروندان بروجني اضافه کرد: وقتي بنزين گران مي‌شود ماشين هم گران مي‌شود جالب اينکه وقتي قيمت بنزين ثابت است خودرو باز هم گران مي‌شود.

آقايي ادامه داد: دولت لازم نيست به مردم وام خريد خودرو بدهد اگر به فکر مردم است قيمت‌هاي کاذب خودرو را کاهش دهد.

يکي ديگر از اهالي شهر بروجن ضمن اشاره به کيفيت پايين اين خودروها، گفت: شرايط باز پرداخت اين وام براي سطح متوسط جامعه سنگين است.

مهدي شيراني افزود: اين وام اساسا دردي از دردها دوا نمي‌کند و کاملا يک طرفه و به سود خودروسازان برنامه‌ريزي شده است.

مهدي عبدالهي ديگر شهروند بروجني هم ضمن بيان اينکه مردم در دراز مدت متوجه سود بالاي اين وام نمي‌شوند، گفت: اگر دولت قصد کمک کردن به مردم را دارد قيمت خودرو را کاهش دهد.

فردين محمدي هم با اشاره به اين که مردم از کيفيت خودروها ناراضي هستند، گفت: براي تسهيلات ۲۵ ميليون توماني بايد حدود ۱۷ ميليون تومان سود پرداخت شود که در نهايت قيمت تمام شده يک خودرو براي مشتري دو برابر خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۵:۵۵

8 Jan 2020