۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۲۶۹۵۸
رئیس پارک علم علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

باید آموزش‌ها در دانشگاه‌ کاربردی باشد/ دانشجویان برای تبدیل علم به ثروت نیازمند حمایت هستند

رئیس پارک علم علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش باید در دانشگاه‌ها بصورت کاربردی باشد چون دانشگاه‌ها اصلی‌ترین تغذیه‌کنندگان پارک‌های علم و فناوری هستند.
باید آموزش‌ها در دانشگاه‌ کاربردی باشد/ دانشجویان برای تبدیل علم به ثروت نیازمند حمایت هستند
به گزارش جهانبین نیوز اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: آموزش باید در دانشگاه‌ها بصورت کاربردی باشد چون دانشگاه‌ها اصلی‌ترین تغذیه‌کنندگان پارک‌های علم و فناوری هستند.

وی با بیان اینکه این موضوع که مسئولین به پارک‌های علم و فناوری نگاهی مثبت دارند بسیار خوب و قابل تامل است ادامه داد: اما همین نگاه مثبت باعث شده است وظیفه ما در این پارک‌ها دوچندان شود.



پیرعلی گفت: ما عزم بر این داریم که با استفاده از فرصت‌ها به اهداف خود دست یابیم و این کار را از طریق هم‌افزایی با دانشگاه‌ها آغاز کرده‌ایم تا در ادامه مسیر دانشجویان صاحب ایده را در مسیر کارآفرینی و تبدیل علم به ثروت حمایت کرده زمینه اشتغال دانشجویان بعد از فراغت از تحصیل فراهم آوریم.



این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی بتوانیم از ظرفیت‌های دانشگاه‌های استان و به ویژه دانشگاه علمی کاربردی که در این زمینه پتانسیل‌های خوبی دارد بهره ببریم.

لازم به ذکر است در ادامه این دیدار دکتر حمیدرضا عزیزی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: نبود هماهنگی بین بخش‌های مختلف آموزشی در نظام آموزشی به عنوان یک خلاء مطرح است و موجب لطمه به منابع شده و به عنوان مانعی برای رسیدن به نتیجه مطلوب است.



وی ایجاد کارگروه فناوری با محوریت پارک علم و فناوری را بسیار مثبت دانست و تاکید کرد: ایجاد این کارگروه برای جلوگیری از موازی‌کاری و هدر رفتن منابع است و می‌تواند موثر باشد.

عزیزی به مراکز رشد این دانشگاه در زمینه شیلات و گیاهان دارویی اشاره و یادآور شد: باید سعی کنیم خروجی مراکز رشد را به سمت پارک‌های علم و فناوری هدایت کنیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۸:۲۲

30 Dec 2019