23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> دلايل نفوذ دشمن ، نداشتن سياست و برنامه تقابلي دشمنان براي متزلزل کردن جوان ايراني است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۵۹۶۸
کارشناس سياسي شهرستان سامان مطرح کرد:

دلايل نفوذ دشمن ، نداشتن سياست و برنامه تقابلي دشمنان براي متزلزل کردن جوان ايراني است

کارشناس مسائل سياسي شهرستان سامان گفت: دلايل نفوذ دشمن ، نداشتن سياست و برنامه تقابلي دشمن به ويژه امريکا براي متزلزل کردن جوان ايراني است که مي خواهد با مسئله نفوذ به اهداف خود در جمهوري اسلامي برسد.
دلايل نفوذ دشمن ، نداشتن سياست و برنامه تقابلي دشمنان براي متزلزل کردن جوان ايراني است
به گزارش جهانبین نیوز سعيد اسماعيلي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه نقش دانشجو نقش ويژه اي در جامعه است و نبايد نقش دانشجو تنها مختص به روز دانشجو باشد ، اظهار داشت: دانشجو بايد چشم بيدار و بصيرت ملت ايران باشد و روح مطالبه گري داشته و عواقب امر را در جامعه بسنجد و تسلط کامل به مسائل روز جامعه داشته و با انحرافات مبارزه کند.

اسماعيلي با اشاره بر اينکه دانشجويان بايد علاوه بر مطالبه گري روشنگري را نيز سر لوحه کار خود قرار دهند و در زمينه روشنگري اساتيد حوزه و داشنگاه نقش بيشتري در بين دانشجويان دارند ، اذعان داشت: دانشجويان جامعه بايد در راستاي مطالبه گري هاي خود هوشيار و بيدار باشند و دانشجو بايد روح مطالبه گري را با عقلانيت در جامعه دنبال کند و نبايد احساسات خود در در راستاي مطالبه گري مسائل جامعه داشته باشد با صبر و حوصله جوانب را در نظر بگيرد.

وي با بيان اينکه نفوذ تله دشمن از اول انقلاب تاکنون بوده و از ابتداي انقلاب تا کنون دشمنان نظام جمهوري اسلامي توطئه هاي زيادي را عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برنامه ريزي کرده اند، بيان داشت: دانشجويان جزء خواص جامعه هستند که دشمنانان در راستاي رسيدن به اهداف خود حساب ويژه اي بر روي اين قشر باز کرده اند ، در حالي که دانشجويان با روح مطالبه گري و عدالت طلبي باعث پيشرفت در تمامي زمينه هاي علمي، نانو، هسته اي، پزشکي و ... در سطح جهان شده اند و تمامي پيشرفت ها را از صفر و بدون هيچ و بدون حمايت کشور خاصي به دست آورده اند.

اسماعيلي با اشاره بر اينکه در حال حاضر بحث نفوذ مبحث مهمي در جامعه است که رهبر انقلاب ۷۰ مرتبه بر روي کلمه نوفذ در سخنراني هاي خود تاکيد کرده اند، تصريح کرد: دلايل نفوذ دشمن ، نداشتن سياست و برنامه تقابلي دشمن به ويژه امريکا براي متزلزل کردن جوان ايراني است که مي خواهد با مسئله نفوذ به اهداف خود در جمهوري اسلامي برسد.

کارشناس مسائل سياسي شهرستان سامان با بيان اينکه دشمنان با امکانات خود از قيبل ماهوراه ، شبکه هاي اجتماعي و .. به دنبال نفوذ در ايران هستند ، عنوان کرد: اهداف نفوذ دشمن در کشور زمينه تغييرات نسل جوان و ايراني، روند جريان غرب گرايي و پير شدن استوانه نظام و زمينه نفوذ را ايجاد زمينه مداخله اي ماهوي جمهوري اسلامي به خصوص در شرايط حساس که به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي نزديک مي شويم است.

سعيد اسماعيلي با بيان اينکه احتمال دارد که دشمن فتنه سال ۸۸ را با پوشش ديگر در جامعه احياء کند، اذعان داشت: ملت و جوان ايراني همانند ۹ دي ماه سال ۸۸ ثابت کردند که روح مطالبه گري و عدالت طلبي را دارند و همه داري خطوط قرمزي هستند .

وي با بيان اينکه دانشجويان بايد عمار گونه عمل کنند و بايد چشم بينا جامعه در مقابل اهداف و نفوذ هاي دشمن باشند و از هر گونه بهره برداري سياسي در جامعه جلوگيري کنند، تصريح کرد: اولويت بندي دانشجويان در جامعه بايد علم آموزي و پيشرفت علمي باشد.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۱:۲۵

30 Jan 2020