۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۲۳۷۰۸
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

برگزاری کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری یک رویداد مهم فرهنگی و سرمایه گرانبهایی برای استان است

فرمانده سپاه استان گفت: تاکنون ۵۰۰ هزار سند از اسناد ۲ هزار و ۴۳۷ شهید شناسایی شده در استان جمع آوری شده است.
برگزاری کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری یک رویداد مهم فرهنگی و سرمایه گرانبهایی برای استان است
سردار رضا محمدسلیمانی در مصاحبه با خبرنگار جهانبین نیوز از شناسایی ۹۲ شهید شاخص استان خبر داد و گفت: طومار چندهزارمتری میثاق با ولایت به امضای مرم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری رسیده است.

 فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) افزود : تاکنون ۵۰۰ هزار سند از اسناد ۲ هزار و ۴۳۷ شهید شناسایی شده در استان جمع آوری شده است و از این بین ۹۲ شهید شاخص از جمله شش امیر ، ۵۱ سردار، ۲۸ فرمانده و هفت سرافراز انتخاب شده است .

سردار رضا محمد سلیمانی اظهار کرد: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این گنگره ۲۲ کمیته و ۱۳ کارگروه تشکیل شده است که برای اجرای هر چه باشکوه تر این کنگره در ۷ روز برنامه ریزی می کنند که روز نخست این کنگره عظیم افتتاحیه و ۶ روز دیگر برنامه های فرهنگی و نمایشی اجرا خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه کنگره ملی بیش از ۲۴۰۰شهید استان در ۱۵ مهرماه سال جاری همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برگزار می شود تصریح کرد: طومار میثاق با ولایت با چند هزار متر طول تهیه شده که هم اکنون در شهرستان های استان در حال گردش است تا به امضای مردم ولایت مدار استان در آید و همچنین به همراه این طومار کوچکترین کتابت قرآن کریم که در استان تهیه شده است خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم خواهد شد .

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان گفت: تاکنون در رابطه با شهدای استان ۱۰۵ عنوان کتاب تهیه شده و سعی بر این است این تعداد را به ۱۵۰ عنوان کتاب برسانیم، همچنین در مرکز استان ۵ تمثال و نماد کنگره شهدا و در دیگر شهرستان ها یک نماد این کنگره نصب خواهد شد .

وی از راه اندازی پایگاه اینترنتی ستاد کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری به آدرس http://chbkongereh.ir/ خبر داد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۵:۲۶

5 Jan 2020