۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۲۹۲۹۸
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ خبر داد:؛

برگزاري بيش از 10 عنوان برنامه به مناسبت هفته ملي عفاف و حجاب

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ از برگزاري بيش از 10 عنوان برنامه در قالب‌هاي متنوع به مناسبت هفته ملي عفاف و حجاب خبر داد و گفت: کوشش براي تعميق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومي و تحکيم بنيان خانواده خواهد شد.
برگزاري بيش از 10 عنوان برنامه به مناسبت هفته ملي عفاف و حجاب
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ کرم نظري سرمازه فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، از برگزاري برنامه‌هاي عفاف و حجاب به مناسبت هفته ملي عفاف و حجاب خبر داد و گفت: سپاه ناحيه کوهرنگ بيش از 10 برنامه در قالب‌هاي متنوع در سطح شهرستان کوهرنگ به منظور سالم‌سازي جامعه و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و با هدف ارتقاء سطح بينش ديني دختران و بانوان شهروند در زمينه عفاف و حجاب  برگزار مي‌کند.
 
سرهنگ نظري در ادامه بیان داشت: ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثير بسزايي در تحكيم بنيان خانواده و ايجاد امنيت و سلامت جامعه دارد، لذا کوشش براي تعميق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومي و تحکيم بنيان خانواده خواهد شد که اين مهم در تمامي برنامه‌ها ديده شده است.
 
نظري در ادامه با بيان آنکه برنامه‌هايي که براي مخاطبين مختلف بصورت مجزا تشکيل خواهد شد، گفت: مخاطبين شامل دختران و بانوان 15 الي 25 سال، دختران و بانوان 25 الي 35 سال، دختران گروه سني 9 تا 15 سال که به دليل رشد رواني و جسماني، اين گروه نياز به آموزش‌هاي خاص دارند و همچنين مادران و مربيان مهدکودک‌ها، به دليل اهميت تعميق عفاف و حجاب از سنين پايين توسط آموزش است، مي‌باشد.
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ با بيان آنکه همايش‌هايي نيز به مناسبت روز ملي عفاف و حجاب با حضور شهروندان برگزار خواهد شد، تاکید کرد: در بيست و يکم تيرماه که مصادف با روز ملي عفاف و حجاب است، 10 عنوان برنامه در سطح کوهرنگ برگزار  خواهد شد که شامل سخنراني، نمايشگاه، غرفه‌هاي مشاوره و برگزاري مسابقه خواهد بود.
 
نظري ادامه داد: تمامي برنامه‌هاي در نظر گرفته شده به مناسبت روز ملي عفاف و حجاب  با موضوع‌هاي، مباني حجاب در قرآن و معارف اهل‌بيت (س)، عفاف و حجاب و تاثير آن در تحکيم بنيان خانواده شامل همسرداري و فرزندپروري، پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه، محيط کار و مهماني، ترويج سبک زندگي اسلامي ايراني شامل ترويج مد و البسه اسلامي، ايراني با توجه به رويکرد توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني و همچنين زيبايي‌هاي عفاف و حجاب، اجرا خواهد شد.
 
 نظري در پايان گفت: تشکيل ستاد امر به معروف و نهي از منکر، منتظران ظهور، آسمان ولايت، اداره حلقه‌هاي صالحين، جلسات مادرانه و دخترانه و حجاب و عفاف در کانون‌هاي گردشگري کوهرنگ از مهمترين برنامه‌هاي هفته حجاب و عفاف شهرستان کوهرنگ است.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۰:۱۷

30 Jan 2020