۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۲۷۲۱۸

چهارمحال و بختیاری به قدوم سبز چهارمین شهید مدافع حرم متبرک می‌شود

چهارمین شهید مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری فردا در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده می شود.
چهارمحال و بختیاری به قدوم سبز چهارمین شهید مدافع حرم متبرک می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، در روایت سید شهیدان اهل قلم آمده است: « روایت ثروتی عظیم از عشقی بی‌پایان به خاندان عترت که تنها دارایی غیرقابل تحریم و بلوکه ملت ایران و شیعیان سراسر جهان است» سال‌ها پیش از عشق و دلدادگی شهیدانی سخن به میان آورد که نه‌تنها در هشت سال دفاع مقدس بلکه درحال‌حاضر نیز در جامعه اسلامی موج می‌زند و به شوق وصل یار به حرم عمه سادات رفته و از بی بی عالم دفاع می‌کنند.

جوانانی که امروز در قامت «مدافعان حرم» خبرساز می‌شوند پرچم‌داران عاشقی هستند که به راحتی نمی‌توان برمبنای محاسبات عقل معاش، قضاوت‌شان کرد؛ ثروت آن‌ها عشقی است که قابل تحریم نیست!

شهیدان مدافع حرم به راستی کیستند؟ چگونه دل از زندگی‌های‌شان می‌کَنند و بدون اجبار از ایران، سوریه، افغانستان و کشورهای دیگر عازم کارزار «دفاع از حرم» می‌شوند؟

قضاوت درباره جوانانی که امروز و در فضای رسانه تحت عنوان کلی «مدافعان حرم» خطاب می‌شوند و بعضا نگاهی آمیخته با پیش‌داوری نسبت به اهداف و آرمان‌های‌شان داریم، کار ساده‌ای نیست.

در آیه شریفه" قُلْ لاَ أَسْئَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْراً إِلاَّ الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبى وَمَنْ یَقْتَرِفْ حَسَنَةً نَزِدْ لَهُ فِیهَا حُسْناً إِنَّ اللهَ غَفُورٌ شَکُورٌ (اى پیامبر ما!) بگو: «من هیچ پاداشى از شما بر رسالتم در خواست نمى‌کنم، جز دوست داشتن نزدیکانم (=اهل بیتم)» و هر کس کار نیکى انجام دهد، بر نیکى‌اش مى‌افزاییم; چراکه خداوند آمرزنده و سپاس‌گذار است؛ به راستی راه را ترسیم نموده و مدافعان حرم عمه سادات راه را به خوبی فهمیده و برگزیدند.

سر دادن و جان دادن در راه زینب برای‌شان افتخار است و گفتند لبیک یا زینب...
 
لبیک یا زینب یعنی جانم و مالم و زندگیم فدای بانوی ایثار و استقامت که وقایع تلخ کربلا را دید و روای دلاوری‌های آزادمردان دشت نینوا شد؛ یعنی بِأَبِی أَنْتَ وَ أُمِّی‏ پدر و مادرم به فدایت...

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی قلی‌زاده چهارمین شهید مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه ۱۸ بهمن ۹۴ در زادگاه‌ش شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن تشییع می‌شود.

 این شهید والامقام همراه سه شهید همرزمش امروز شنبه ۱۷ بهمن در شهر قم تشییع، سپس برای خاک سپاری به شهر نقنه انتقال خواهد یافت.

نماز این شهید والامقام توسط حضرت آیت‌الله نوری همدانی در قم اقامه خواهد شد.

شهید قلی‌زاده در عملیات آزاد سازی نبل و الزهرا توسط تکفیری‌های داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم وداع با شهید قلی‌زاده امشب در شهر نقنه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۷:۰۲

30 Dec 2019