۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۲۸۰۴۶
شهردار شهرکرد:

شهرکرد ظرفیت خوبی برای جذب مشارکت بخش خصوصی دارد

شهردار شهرکرد گفت: در شهرکرد ظرفیت خوبی برای جذب مشارکت بخش خصوصی وجود دارد تا با جذب این منابع شاهد تحقق منابع مالی بیشتری برای توسعه و آبادانی مرکز این استان باشیم.
شهرکرد ظرفیت خوبی برای جذب مشارکت بخش خصوصی دارد
نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در سال جاری بودجه شهرداری شهرکرد یک هزار و ۳۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است و بعد از جلسات متعدد توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: در بودجه مصوب امسال، مبلغ یک هزار و ۴۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بخش عمرانی و ۲۸۶ میلیارد ریال آن در حوزه جاری هزینه می‌شود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه براین اساس در بودجه سال ۹۵ شهرداری، سهم بخش عمرانی ۷۸ درصد و بخش جاری ۲۲ درصد است اضافه کرد: بخش عمده‌ای از درآمدهای شهرداری در سال جاری از محل درآمدهای عوارض کالا و خدمات، عوارض صدور پروانه ساختمانی، سهم ارزش افزوده، عوارض مازاد بر تراکم و مابقی از محل سایر سرفصل‌های درآمدی خواهد بود.

غلامیان دهکردی ادامه داد: در شهرکرد ظرفیت خوبی برای جذب مشارکت بخش خصوصی وجود دارد تا با جذب این منابع شاهد تحقق منابع مالی بیشتری برای توسعه و آبادانی مرکز این استان باشیم.

وی تکمیل و اجرای پروژه‌های جدید عمرانی، آسفالت معابر، توسعه و نگهداری پارک‌ها و فضای سبز، توجه به چهره و منظر شهری، توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری و انجام فعالیت‌های فرهنگی را از مهم‌ترین اولویت‌های تصویب بودجه ۹۵ شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: با اجرای این اولویت‌ها سعی می‌کنیم به شهری زیبا و مورد قبول هم‌شهری‌های عزیز دست یابیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۶:۳۶

16 Jan 2020