۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۲۵۰۷۶
يادگار 8 سال دفاع مقدس:

روح شهدا بر اعمال و کردار ما شاهد هستند

يادگار 8 سال دفاع مقدس گفت:سربلندي و استقلال کشور به برکت خون شهداست و ما نبايد هرگز از تأثير خون شهدا غافل شويم زيرا روح شهدا بر اعمال و کردار ما شاهد هستند.
روح شهدا بر اعمال و کردار ما شاهد هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سردار کاظم غفاري يادگار ۸ سال دفاع مقدس در ويژه برنامه آبروي کوچه ها و افتخار محله که در شهر اردل برگزار شد اظهار داشت:بدون ترديد درک مقام شهدا براي ما امکان‌پذير نيست زيرا براي سنجش شهدا مقياسي که ما در اختيار داريم، مقياس مادي است اما شهدا با مقياس معنوي عمل کرده‌اند و در پيشگاه الهي داراي مقام رضواني هستند.

غفاري با اشاره به اينکه شهدا در اوج فضيلت‌ها و کمالات قرار دارند، تا جايي که انبياء الهي به مقام آنها غبطه مي‌خورند، شهدا بخاطر ايثار، فداکاري و از خود گذشتگي الگوي جامع بشري هستند.

اين يادگار ۸ سال دفاع مقدس گفت:سربلندي و استقلال کشور به برکت خون شهداست و ما نبايد هرگز از تأثير خون شهدا غافل شويم زيرا روح شهدا بر اعمال و کردار ما شاهد هستند.

سردار غفاري با بيان اينکه حيات واقعي ما در گرو شهدا است، اظهار کرد: عزم و ارادت ملي ما براي پيشرفت و تعالي، خودباوري و استقلال کشور به برکت خون شهدا است و در واقع هر ثمره‌اي که نظام جمهوري اسلامي دارد، به برکت خون شهدا است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۹:۲۰

13 Mar 2020