۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۳۴۴۳۶
مسئول بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري:

معلمی راهبردی اساسی در ایجاد نقشه راه هر کشوری است

مسئول بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري گفت: آشنا کردن دانش آموز با حقیقت اصلی آیات قرآن کریم و احکام و اعتقادات و اخلاقیات از مهم ترین وظایف معلمان در شرایط فعلی است.
معلمی راهبردی اساسی در ایجاد نقشه راه هر کشوری است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتید برتر،  دکتر احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در رابطه با رسالت معلمین  اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن کریم معلم وظیفه تزکیه و تلاوت آیات قرآن را دارد همانگونه که پیامبر اسلام این کار را انجام می داد.

وی معلمی را راهبردی اساسی در ایجاد نقشه راه هر کشوری دانست و اضافه کرد: جایگاهی که مطمئنا در ورای ریاضیات، فیزیک و علوم مادی که خود پیش برنده در رسیدن به مطلوب است، مفاهیمی ازجمله پرهیزکاری، تلاش و امانت داری را تبیین می‌کند.

بسیج با اشاره به وظایف مهم معلمان در قبال متعلمین خود افزود: آشنا کردن دانش آموز با حقیقت اصلی آیات قرآن کریم و احکام و اعتقادات و اخلاقیات از مهم ترین وظایف معلمان در شرایط فعلی است.

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همه این وظایف برای این است که دانش آموزان و دانشجویان تزکیه شوند و طهارت یابند و در نهایت به درجه ای از کمال برسند که بر بینش و نگرش جامعه تاثیرگذار شوند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اشکالات نظام آموزشی کشور اظهار داشت: امروز در نظام آموزشی ما مشکلات زیادی وجود دارد و بسیاری از اهداف والا در این زمینه محقق نشده است لذا این معلمان هستند که می توانند جامعه را به سمت تزکیه و پاکی نفس سوق دهند.

انتهای خبر/1027 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۹:۰۲

1 Mar 2020