۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۶۴۱۶

آغاز به کار نمايشگاه دفاع مقدس در شهرستان بن

همزمان با هفته دفاع مقدس، نمايشگاه بزرگ آثار و ارزش هاي هشت سال دفاع مقدس در شهرستان بن افتتاح شد.
آغاز به کار نمايشگاه دفاع مقدس در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد اصغرموسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در حاشيه افتتاح نمايشگاه هفته دفاع مقدس به خبرنگار زنگ خبر گفت: همزمان با گراميداشت سي و هفتمين سال هفته دفاع مقدس نمايشگاه جلوه هاي ايثار و از خودگذشتگي که جلوه اي از فعاليت هاي رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس در مسجد جامع شهر بن افتتاح شد.

موسوي بيان داشت: تلاش کرديم براي اين نمايشگاه شاخصه هاي ايثارگري شهرستان را به نمايش بگذاريم و غرفه بانوان ايثارگر به خصوص براي بانوي رزمنده خانم حسين ميرزايي، شهداي شاخص شهرستان شهيد درياقلي سوراني و شهداي شيخ شبان، غرفه اي با عنوان اقتصاد مقاومتي، غرفه اي با عنوان تجهيزات نظامي، کتاب دفاع مقدس، ايستگاه نقاشي، امنيت و مرحوميت زدايي در نمايشگاه ايجاد کنيم.

وي افزود: براي ورود و آغاز هر کاري به هر چيزي شرايطي مورد نياز است و در آستانه ماه محرم هم بايد خود را براي ورود به اين ماه مهيا مي‌کرديم که اين مراسم آغاز راه اين ماه بود.

موسوی تاکيد کرد: استفاده از فرصت ماه محرم مردم شهرستان بن با روضه و برافرشتن پرچم عزا وارد اين عرصه شدند و خود را آماده کردند.

فرمانده سپاه ناحيه  شهرستان بن  تصريح کرد: ما براي اعتلاي دين و ماندگاري انقلاب در کنار مردم قرار داريم و آماده‌ايم در هر عرصه‌اي در کنار مردم باشيم و سرباز کنيم سينه سپر مي‌کنيم و آستين بالا مي‌زنيم.

موسوي  افزود: مردم ما مردم خوبي هستند و آمادگي کارهاي فرهنگي را دارند اما بايد زمينه را فراهم کنيم و در اين مسير کارهاي فرهنگي و يا اردوي جهادي را داريم تا زمينه شور و شعور را فراهم کنيم.

وي در ادامه به برنامه‌هاي ويژه اين ايام اشاره کرد و افزود: فضاسازي شهري آميخته با دفاع مقدس و محرم، برگزاري نشست‌هاي بصيرتي با موضوع دفاع مقدس، نقد و بررسي کتاب‌هاي موجود با محوريت دفاع مقدس بازديد از خانواده شهدا،برگزاري هيئت رزمندگان در شهر بن و… از برنامه هاي  اين ايام است.

در اين نمايشگاه تصاويري از رشادت ها و دلاورمردي هاي رزمندگان و شهداي عزيز، ماکت عمليات هاي دفاع مقدس، نمايشگاه کتاب، نمايشگاه عفاف و حجاب، سنگر شهداء و يادمان شهداي گمنام به نمايش گذاشته شده است.

انتهاي پيام1026ج /520ز
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۵:۱۶

28 Dec 2019