۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۲۴۵۶
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران

با بهره برداري از شهرک آبمعدني 2000 نفر مشغول بکار مي شوند

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران در افتتاحيه ايستگاه پمپاژ آب شهرک آبمعدني کوهرنگ گفت: با راه اندازي اين واحد مي تواند حداقل زمينه اشتغال تعداد 2000 نفر را فراهم کند.
با بهره برداري از شهرک آبمعدني 2000 نفر مشغول بکار مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز، علي يزداني، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران در حاشيه افتتاح ايستگاه پمپاژ آب شهرک آبمعدني کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با بيان اينکه اين شهرک صنعتي و بسته بندي آبمعدني کوهرنگ با اعتباري بالغ بر 100 ميليارد ريال سرمايه گذاري شده است افزود: شهرک آبمعدني کوهرنگ با مساحتي 93 هکتاري بالاترين ميزان اشتغال را دارا مي باشد.

يزداني بيان داشت: در اين شهرک بالغ بر 13 قرارداد منعقد شده است که يک واحد آن با اشتغال 50 نفر به بهره برداري رسيده است.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران با بيان اينکه سعي خواهد شد با شرايط ويژه از سرمايه گذاران حمايت کنيم و به آنها مجوز داده شود، گفت: دو سرمايه گذار بومي در قالب دو تعاوني با 10 درصد پيش پرداخت و با اقساط 4 ساله و تخفيف تقريبا 80 درصدي مجوز در اختيار آنها قرار گرفته است که اميدواريم هرچه سريعتر  به بهره برداري برسند.

علي يزداني در ادامه افزود: طبق برنامه اگر همه واحدها در اين 93 هکتار که نيمي از آن صنعتي و بقيه فضاهاي عمومي است، راه اندازي شود، پيش بيني مي شود که مي تواند حداقل زمينه اشتغال تعداد 2000 نفر را فراهم کند.

يزداني گفت: در گام اول تاکنون 50 نفر براي يک واحد تکميل شده مشغول هستند.

انتهاي پيام1022ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۹:۳۶

6 Jan 2020