۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۲۶۱۵۶
رئيس تبليغات اسلامي کوهرنگ:

خدمتگزاری مردم افتخاري براي مسئولين است

رئيس تبليغات اسلامي کوهرنگ در جمع کارکنان کميته امداد حضرت امام (ره) گفت: همه ي ما بايد خدمتگزار مردم باشيم و چون در جايگاه خدمت به مردم قرار گرفته ايم نبايد از هيچ تلاش و کوششي در خدمت رساني به مردم دريغ کنيم.
خدمتگزاری مردم افتخاري براي مسئولين است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت‌الاسلام علي نصيري در نشستی با کارکنان کميته امداد حضرت امام (ره) شهرستان کوهرنگ به بيان مباحثي در مورد انسان و آخرت پرداخت و با استناد به فرمايش پيامبر(ص) به ابوذر، گفت: انسان بايد در زمان سلامتي و تندرستي خويش به فکر بيمار بودن باشد و در وقت زنده بودن و زندگي، به فکر مرگ باشد، زيرا که نمي داند در چه شرايطي از زندگي قرار دارد.
 
وي افزود: همه ي ما بايد خدمتگزار مردم باشيم و چون در جايگاه خدمت به مردم قرار گرفته ايم نبايد از هيچ تلاش و کوششي در خدمت رساني به مردم دريغ کنيم.
 
نصيري تصريح کرد: تنها عملي که در آخرت بکار انسان مي آيد توشه اي از نيکي هايي است که در اين دنيا انجام داده و پست و مقام و ديگر عوامل دنيوي در دنياي آخرت کاربردي ندارند.
 
گفتني است، نشست رئيس تبليغات اسلامي کوهرنگ با کارکنان کميته امداد حضرت امام(ره) کوهرنگ در محل کميته امداد اين شهرستان برگزار شد.

انتهاي پيام1020ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۰:۰۳

1 Feb 2020