۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۲۹۳۰۶
سرپرست تبليغات اسلامي اردل:

حجاب و عفاف زنان ايراني بر افراشته شدن علم فاطمي در جهان اسلام است

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: زنان ايراني با حجاب و عفافشان تمامي توطئه‌هاي دشمنان در راستاي بي‌بند و باري و بدحجابي در ايران اسلامي را نقش‌برآب مي‌کنند و به زودي علم فطمي را در جهان اسلامي که همان عفت و هويت يک زن است را به اهتزار در خواهند آورد.
حجاب و عفاف زنان ايراني بر افراشته شدن علم فاطمي در جهان اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در جمع نمازگزاران شهر اردل در مسجد حضرت ابالفضل (ع) با اشاره به ۲۱ تيرماه که مصادف به مسجد گوهرشاد به دست رضاشاه که به عنوان سالروز عفاف و حجاب نامگذاري شده است و ضمن گراميداشت اين روز گفت: بنابه فرموده مقام معظم رهبري بي‌حجابي سبب بي‌عفتي و نابودي شخصيت زن مي‌شود.

وي افزود: زنان ايراني با حجاب و عفافشان تمامي توطئه‌هاي دشمنان در راستاي بي‌بند و باري و بدحجابي در ايران اسلامي را نقش‌برآب مي‌کنند و به زودي علم فطمي را در جهان اسلامي که همان عفت و هويت يک زن است را به اهتزار در خواهند آورد.

بهرامي اظهار کرد: کساني که معتقد هستند که براي پيشرفت کشور بايد به غرب پناه برد عقل خود را از دست دادند زيرا که هيچ‌گاه اهداف و آرمان‌هاي آنان با نظام انقلاب اسلامي همسو نبوده است.

وي با بيان اينکه حجاب ميوه عفاف است، تصريح کرد: فاجعه خونين کشتار مردم ايران در مسجد گوهرشاد يکي از اوراق ننگين در حکومت رضا شاه است.

بهرامي بيان کرد: طرح کشف حجاب زنان در ايران در سال ۱۳۱۴ همزمان با اجباري شدن لباس‌هاي مخصوص براي مردان به دستور انگليس استعمار پير صورت گرفت و رضاشاه که دست‌‌پرورده اين کشور استعمارگر بود از اين دستور پيروي کرد.

سرپرست تبليغات اسلامي اردل گفت: اين موضوع با مخالفت شديد روحانيون ايران قرار گرفت و در اين ميان روحانيون مبارز تلاش‌هاي بسياري را براي مخالفت با اين طرح انجام دادند.

اين مسئول تصريح کرد: اين مخالفت‌ها سرانجام در مسجد گوهرشاد که مردم در اين مسجد به مخالفت با رضا شاه پرداختند رنگ و بوي خاصي به خود گرفت و مردم حاضر در اين مسجد قتل‌عام شدند.

بهرامي افزود: مخالفت با رضاشاه در مسجد گوهر شاد منجر به شهادت بيش از ۵ هزار نفر از مردم کشور و اسارت بيش يک هزار و ۵۰۰ نفر شد.

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردلبه فرارسيدن سالروز تخريب قبور ائمه اطهار در بقيع توسط وهابيون اشاره کرد و گفت: قبور ائمه اطهار (ع) در بقيع داراي صحن و سرا بود که متأسفانه توسط وهابيون تخريب شده و صدمه بزرگي بر روي مسلمانان جهان وارد کردند.

وي در پايان از مردم اردل خواست تا در گردهمايي حجاب و عفاف شهرستان اردل که در روز ۲۱ تيرماه برگزار مي‌شود شرکت کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۰:۳۲

2 Jan 2020