۰
۵
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۱۳۸۲۶
موضع جهانبین نیوز:

هرگونه بهره برداری سیاسی از موضوع آب استان به نفع هر شخص یا گروهی ممنوع!

پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز بعنوان یک رسانه مستقل وبه دور از سیاسی کاری واستفاده ابزاری توسط هر گروه وشخصی راه اندازی شده و همانند دیگر سوژه های استانی، مطالبات برحق مردم بوِیژه حق آب استان را مطالبه می نماید.
هرگونه بهره برداری سیاسی از موضوع آب استان به نفع هر شخص یا گروهی ممنوع!
به استحضار کلیه مخاطبین محترم می رساند پایگاه اطلاع رسانی جهانبین نیوز قریب به دوسال است توسط جوانان انقلابی ودلسوز راه اندازی شده ومطالبات مقام معظم رهبری درتمام زمینه های بین المللی، منطقه ای، ملی واستانی را پیگیری نموده واولویت اصلی خود می داند.

گفتنی است این پایگاه خبری تحلیلی بدور از هرگونه جناح بندی سیاسی وورود به احزاب وگروه ها بصورت مستقل عمل نموده ووام دار هیچ گروه وجناح خاص سیاسی نبوده ونخواهد بود و با مواضع انقلابی ودفاع همه جانبه از دستاورهای انقلاب اسلامی درمسیر هدایت های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب حرکت می نماید.

به گزارش جهانبین نیوز، این پایگاه خبری تحلیلی استان چهارمحال وبختیاری درموضوع حقوق برحق مردم پیگیری سوژه های مختلف را وظیفه خود می داند که از جمله حقوق مردم " آب استان" می باشد ودر این مسیر باهدف تحقق این حق، مطالبه گری این موضوع را درقالب های مختلف: مصاحبه، یادداشت وتحلیل های برحق ادامه داده، ان شاء الله دراین مسیر رضای خداوند متعال ومردم شریف استان فراهم شود.

واما روی بحث اصلی ما خطاب به مسئولین وداعیه داران دفاع از حقوق برحق مردم است که انتظار داریم خالصانه همانطور که برزبان می آورند از هرگونه بهره برداری سیاسی از این موضوع به نفع گروه یا شخص خاصی پرهیز نموده ودراین موضوع بجای زیر سوال بردن همدیگر به فکر اتحاد وهمدلی برای حل چالش های موجود باشند.

درپایان یادآور می شود درتجمعی که درتاریخ 28فرودین 93درشهرکرد برگزارشد حزب عدالت طلبان ایران اسلامی استان چهارمحال وبختیاری با استفاده از مصاحبه ای که جهانبین نیوز با دکتر صادق سلیمی انجام داده بود بدون اجازه مدیران جهانبین از بنر، هدر و لوگوی این پایگاه استفاده نموده و بروشوری را دربین تجمع کنندگان منتشر کرده است که مدیران جهانبین نیوز اعلام می دارند به غیر از مصاحبه مذکور مطالب منشر شده دراین بروشور به هیچ عنوان موضع جهانبین نبوده وبدون هماهنگی منتشر شده وهمانطور که درابتدای گزارش آمده موضع جهانبین بری از هرگونه سوء استفاده به نفع گروه خاصی است.







ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محسن
تمام مردم استان آقای سلیمی را میشناسند که هدفش تخریب تماینده مجلس است بلکه رای بیاورد دور آینده- اما مردم بیدار و هوشیار شده اند
بله همین مردم از راه نیافتن دکتر سلیمی ناراحت هستن و هنوز حسرت دارند
هم استانی
خوبتون میشه!
وقتی با آدماهای...مصاحبه می کنید این چیزا رو هم باید بکشید!
نگاه من و خیلی ها روز تجمع نسبت به جهانبین نیوز تغییر کرد!
لا اله الا الله....
پس الحمدالله که لا اله الله رو هم گفتی پس صادقانه باش با خدا صادق باش
فتاحی
خوب وقتی نمایندگان مردم را جمع میکنند . و بعد به پایتخت میرند و مردم را محکوم میکنند. ایا جواب مردم را در اخرت خواهند داد. سپاس فراوان از جهان بین نیوز ما هم جوانانی هستیم پیرو ولایت که تازه فهمیدیم نمایندگان استان ما مردم را بازیچه قرار دادند.

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۲:۴۵

29 Dec 2019