۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۳۷۸۶۶
مدير کل محيط زيست چهارمحال و بختياري:

عوامل انساني و بي احتياطي عامل اصلي آتش سوزي تالاب گندمان

مدير کل محيط زيست چهارمحال و بختياري گفت: در حال حاضر يکي از علت هاي اصلي آتش سوزي تالاب گندمان عوامل انساني و بي احتياطي عنوان شده است .
عوامل انساني و بي احتياطي عامل اصلي آتش سوزي تالاب گندمان
به گزارش جهانبین نیوز ؛ شهرام احمدي مدير کل محيط زيست چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: علت هاي ديگر آتش سوزي تالاب گندمان در حال بررسي است و پس از مشخص شدن اعلام خواهد شد.

وي تصريح کرد: با تلاش شبانه روزي اداره کل حفاظت محيط زيست استان چهارمحال و بختياري آتش سوزي تالاب گندمان مهار شد پس از تلاش شبانه روزي اداره کل حفاظت محيط زيست استان، دستگاه هاي مرتبط، سمن ها و همکاري مردم محلي، آتش سوزي تالاب گندمان چهارمحال و بختياري مهار شد.

احمدي با بيان اينکه شب گذشته در قسمتي از تالاب گندمان آتش سوزي رخ داد بيان داشت: بلافاصله ، ضمن هماهنگي با استاندار و مديرکل بحران استان و مسئولين محلي و استاني ضمن حضور آني خود در منطقه نسبت به اعزام نيرو به محل اقدام کردند و با تلاش همه جانبه‌ و شبانه‌روزي محيط‌بانان، مسئولين محلي از جمله امام جمعه و بخشدارگندمان و عموم مردم آتش سوزي در تالاب گندمان مهار شد.

وي افزود: با توجه به دستور استاندار مبني بر همکاري همه‌ي دستگاه ها با محيط زيست از شب گذشته تا صبح امروز عمليات اطفاء حريق صورت گرفته که خوشبختانه با عنايت به اقدامات مثبت اين اداره کل طي چند سال اخير در جهت احياء تالاب بيش از ۹۰% بافت تالاب آبگيري و خيس شده است، که اين آتش سوزي سطحي و باعث سوختن قسمت هاي خارجي گياهان بن در آب بوده و خاک تالاب آسيبي نديده است.

احمدي يادآورشد: در اين تالاب خسارت عمده اي وارد نشده و خوشبختانه به بافت تالاب آسيبي نرسيده است.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۲:۳۵

28 Dec 2019