۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۲۰۸۴۶
مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه چهارمحال و بختياري:

شعار و پيام شهداء حضور مردم در تمام صحنه ها و پشتيباني ولي فقيه است

شهدا با تاسي از امام خميني(ره) جان خودشان را تقديم انقلاب کردند و شعار آنها حضور مردم در تمام صحنه ها و پشتبيانی از ولي فقيه است.
شعار و پيام شهداء حضور مردم در تمام صحنه ها و پشتيباني ولي فقيه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام کريم سرافراز مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) استان چهارمحال و بختياري، در يادواره سرداران شهيد و شهداي شهرستان اردل اظهار داشت: انقلاب اسلامي تحول شگرفي را در ميان ملت ايران به وجود آورد و هدايت و رهبري امام راحل و مقام معظم رهبري در کنار پشتيباني ملت، سبب عزت نظام اسلامي شد.

سرافراز افزود: جوانان و آينده‌سازان ايران اسلامي بايد بدانند که آرامش و امنيتي که امروز در جامعه اسلامي حکمفرماست به برکت خون هزاران شهيد است و بايد با تداوم راه و مسير آنان از ارزش‌هايي که به واسطه جان‌فشاني آنان به دست آمده حراست کنند.

وي گفت: نشر و گسترش ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در دنيا و آگاهي و هوشياري مردم ايران در جلوگيري از نفوذ انديشه‌ها و باورهاي ضد ديني غرب سبب شده تا دشمنان افکار و عقايد جوانان را نشانه بروند.

اين مسئول اذعان داشت: نسل جديد بايد تمام ترفندها و برنامه‌هاي دشمن را پيگيري و رصد کند تا بتواند براي مقابله آگاهانه با آنها برنامه‌ريزي نماید.

حجت الاسلام سرافراز مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع)، تکريم و تعظيم از مقام شامخ شهدا را يک وظيفه و ضرورت غير قابل انکار دانست و متذکر شد: يادواره‌ شهدا گامي در راستاي استحکام و تقويت باورها و ارزش‌هاي ملي و مذهبي، تبيين مجاهدت‌هاي رزمندگان براي مردم، تجليل و قدرداني از خانواده‌هاي شهدا به عنوان پرورش‌دهندگان اين بزرگان و الگوسازي مناسب براي جوانان و معرفي الگوهاي بر‌تر متناسب با نياز جامعه است.

سر افراز با بيان اينکه مقاومت و پايمردي ملت بزرگوار ايران اسلامي در ۳۶ سال پس از انقلاب اسلامي نشان داده که هيچ‌گاه زير بار زور نمي‌روند و با روحيه عاشورايي خود در برابر ظالمان و ستمگران مي‌ايستند اظهار کرد مردم ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي ۲۲ بهمن با حضور خود جوش خود ثابت خواهند کرد که ملت ايران از تحريم ترسي ندارد و همچنان پشتيبان علمدار ولايت هستند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۰:۰۲

2 Jan 2020