۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۲۱۸۳۶
امام جمعه لردگان:

رعايت نکردن حجاب جامعه را به فساد مي کشاند/ مسئولان در توافق هسته‌اي بر مطالبات کشور پافشاري کنند

امام جمعه لردگان گفت: بايد در روند مذاکرات هسته‌اي و توافق براي رسيدن به اهداف، بر سر مطالبات کشور پافشاري کرده و کوتاه آمدن بر سر توافق به هر قيمتي به صلاح کشور نيست.
رعايت نکردن حجاب جامعه را به فساد مي کشاند/ مسئولان در توافق هسته‌اي بر مطالبات کشور پافشاري کنند
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  لردگان، حجت‌الاسلام حسن انصاري  در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اظهار کرد: حضرت زهرا (س) در تمامي فضائل به ويژه حجاب و عفاف الگوي بانوان هستند.
 

وي با اشاره به آيه 29 از سوره مبارکه نور گفت: خداوند در اين آيه خطاب به پيامبر مي‌فرمايد: «اي پيامبر به زن‌هاي مسلمان خود بگو چشمانتان را از نامحرم ببنديد و به نامحرم نگاه نکنيد».

انصاري افزود: هرچه زن عريان و با آرايش در جامعه نمايان شود، جامعه را به تباهي و فساد مي کشاند.

خطيب نماز جمعه لردگان در خصوص نحوه پوشش لباس زنان گفت: زن ها بايد عفت خود را رعايت کنند، و با توجه به فتواي مراجع و علما، زيبايي هاي خود را به ديگران نشان ندهند و لباس بدن‌نما، چادر نازک و کفش‌هاي پاشنه‌بلند نپوشند.

وي در خطبه دوم به مسائل روز و جنايات آل‌سعود در يمن اشاره کرد و اذعان داشت: مردم مظلوم يمن توسط آل‌سعود هر روز بمباران مي‌شوند و نيازمند کمک غذايي و دارويي هستند.

 امام جمعه لردگان ادامه داد: آل‌سعود در يمن زن، مرد و کودک را مي‌کشد و سازمان‌هاي بين‌المللي، حوثي‌ها را محکوم مي‌کنند، اين وضعيت حقوق بشر در دنياي امروزي است.

انصاري به مذاکرات و روند رو به رشد آن هم اشاره کرد و متذکر شد: رهبر معظم انقلاب در جريانات مذاکرات فرمودند: که من از تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي حمايت مي‌کنم، چراکه توافقي را امضا خواهند کرد که به منافع کشور و ملت باشد.

انتهاي پيام1020ج / 630 ل

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۰:۴۶

30 Jan 2020