۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۲۸۸۶۶
فرماندار كيار:

باید تمام ظرفيت شهرستان كيار براي اشتغال جوانان به كار گرفته شود

جلسه شوراي اشتغال بر پايه اقتصاد مقاومتي و با هدف حمايت از سرمايه گذاري بنگاه هاي كوچك زود بازده و اشتغالزايي به رياست فرماندار شهرستان کيار در سالن غدير فرمانداري کيار برگزار شد.
باید تمام ظرفيت شهرستان كيار براي اشتغال جوانان به كار گرفته شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار قدمعلي مرداني در آغاز اين جلسه شوراي اشتغال بر پايه اقتصاد مقاومتي و با هدف حمايت از سرمايه گذاري بنگاه هاي كوچك زود بازده و اشتغالزايي اظهار کرد: اشتغال پايدار از اهداف اصلي اقتصاد مقاومتي است و توجه به منابع داخلي و حمايت از توليد در قالب اقتصاد مقاومتي از مهمترين دغدغه هاي رهبري است كه بايد به دنبال آن تحقق آن باشيم.

وی  اشتغال و كاهش بيكاري را به عنوان يکي از مهمترين اهداف دولت عنوان کرد و افزود: دولت هم بر اين مسئله تاكيد دارد و نياز است از همه ظرفيت های موجود در شهرستان براي ايجاد اشتغال پايدار به کارگرفته شود.

فرماندار کیار ايجاد فرصت هاي شغلي متناسب با ظرفيت هاي منطقه اي را بسيار مهم و حياتي خواند و تصريح كرد: ما بايد از فرصتهايي كه در شهرستان کیار ناديده مانده، در جهت توسعه اقتصاد و اشتغال پايدار استفاده نماييم و در همین راستا به منظور ايجاد فرصت هاي شغلي جديد که مهمترين وظیفه شوراي اشتغال شهرستان کيار به شمار مي رود  با دلسوزي، برنامه ريزي، نظارت مستمر بر فعاليت ها و تلاش شبانه روزي همه تلاش و توانمان را به کار بندیم.

وي تصريح كرد: در سال جاري براي حمايت از كارگاه ها توليدي و صنايع كوچك و بزرگ در سطح شهرستان، دستگاه هاي خدمات رسان در راستاي قطع انشعابات گاز، برق و آب هيچ گونه اقدامي صورت نمي پذيرد.

در ادامه فرماندار از ثبت ۴۴۵ نفر در سامانه اشتغال در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته بايد تعداد ۶۲۶ نفر اشتغال ايجاد مي شدكه با توجه به ركود اقتصادي در سطح كشور و كاهش قيمت نفت وعدم پرداخت تسهيلات اشتغالزايي اين امر محقق نشد.

فرماندار کيار گفت: در سال جاري و بر اساس برنامه پيش بيني شده بايد براي تعداد ۶۴۸نفر از نيروهاي آماده ورود به بازار کار شغل مورد نظر اين تعداد فراهم گردد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۰:۳۷

26 Dec 2019