۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۳۱۶۴۶

اجرای طرح همیاران بازیافت در چهارمحال و بختیاری

طرح همیاران بازیافت در فرخ شهر برگزار شد و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر از شهردار این شهر نشان همیار بازیافت دریافت کردند.
اجرای طرح همیاران بازیافت در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ با توجه به اینکه کودکان دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی بوده و می‌توان از توان این قشر در فرهنگ‌سازی بهره‌مند شد. طرح همیاران بازیافت به صورت پایلوت در شهر فرخ‌شهر از توابع شهرکرد مرکز استان اجرا می‌شود.

این طرح که از سوی فرشاد توحیدنیا شهردار فرخ شهر ارائه شده است به صورت مشترک بین شهرداری فرخ‌‌‌شهر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر برگزار خواهد شد.

در مرحله اول این طرح ۲۰ نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرخ‌شهر حضور خواهند داشت و آموزش‌های لازم را از سوی شهردار دریافت خواهند کرد.

برای همیاران بازیافت کارت همیاری از سوی شهرداری فرخ‌شهر صادر شده و همیاران در راستای آگاه‌سازی شهروندان از اهمیت و نحوه بازیافت زباله و اشیاء دورریختنی، فعالیت خواهند داشت.

در راستای اجرای این طرح فرشاد توحید نیا شهردار فرخ شهر در میان کودکان و نوجوانان کانون حضور یافته و با تبیین این طرح برای این قشر به ۲۰ کودک نشان همیار بازیافت و هدیه اعطا کرد.

طرح همیار بازیافت اولین طرح در راستای آموزش و اطلاع‌رسانی جهت بالا بردن سطح دانش و اگاهی جمعی در راستای مديريت پايدار مواد زايد جامد و بازيافت هر چه بيشتر مواد با ارزش از زباله از طريق مصرف كمتر انرژي و كاهش آثار مخرب زيست محيطي در استان محسوب می شود که از سوی شهردار فرخ شهر ارائه و در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر به صورت پایلوت اجرا می شود.

گفتنی است عضویت در این طرح محدودیتی ندارد و کودکان و نوجوانان علاقه مند می توانند به عنوان همیار بازیافت در فرهنگ سازی این امر کمک کنند و محافظان محیط زیست باشند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۳:۳۴

1 Feb 2020