۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۱۵۶۶
امام جمعه شهر اردل :

تحريم ها بايد يکجا و در يک مرحله برداشته شود

اگر قرار است در مذاکرات هسته اي توافقي خوب صورت گيرد بايد تحريم ها يکجا و در يک مرحله برداشته شود .
تحريم ها بايد يکجا و در يک مرحله برداشته شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اردل ضمن تسليت بمناسبت وفات حضرت ام البنين(س) و آرزوي سلامتي براي مادران شهداي گرانقدر گفت:مادران شهدا در دوران دفاع مقدس با اينکه ميدانستند با اعزام فرزندان خود به جبهه ها شهيد خواهند شد با اين حال با لبيک به فرامين حضرت امام(ره)با دل٬عشق و علاقه فرزندان خود را راهي کارزار نبرد ميکردند.

سلمانپور در ادامه افزود اينک در سايه فداکاريهاي مادران و همسران شهدا و خون پاک شهدا ايران اسلامي از امنيت و آرامش برخوردار است و ما وظيفه داريم ادامه دهنده راه اين بزرگواران باشيم.

وي دليل ايستادگي مادران ايران اسلامي را الهام گرفتن آنها از حضرت زينب (س) دانست و گفت: اين بانوان با پشتيباني از اهل بيت٬ عصمت و طهارت درس بزرگي را به زنان جهان داده اند.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه با محکوم کردن حملات عربستان به يمن گفت: متاسفانه کساني که خود را خادمان حرمين شريفين و خانه خدا مي دانند امروز سربازان آمريکا و صهيونيست شده اند.

سلمانپور ادامه داد: مردمي که به دنبال حق و حقوق خودشان هستند با حمايت آمريکا قتل عام مي شوند و اين اقدامها به شدت محکوم است.

خطيب نماز جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه با اشاره نتايج مذاکرات هسته اي افزود:يکي از مطالبات مهم رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و ملت سرافراز ايران اسلامي اين است که تحريم ها بايد يکجا و در يک مرحله برداشته شود و اينکه غربي ها تاکيد دارند که تحريم ها گام به گام برداشته مي شود يک مکر و حيله اي ديگر از طرف آمريکاست و بايد تيم مذاکره کننده هوشيار باشند و در مسيري که مقام معظم رهبري در مذاکرات ترسيم کرده اند حرکت کنند.

در پايان نماز جمعه مردم ولايتمدار شهرستان اردل به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنين(ع) مادر حضرت عباس(ع) عزاداري کردند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۶:۴۲

15 Feb 2020