۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۲۳۵۴۶
لطفی زاده:

دبه کردن امريکا در مذاکرات بي اعتمادي خود را بيش از پيش به مردم ايران اثبات کرد

کارشناس مسائل سياسي و دفاع مقدس با بيان اينکه امريکا داراي خوی استکباري و زور مندانه است ، گفت: دبه کردن امريکا در مذاکرات بي اعتمادي خود را بيش از پيش به مردم ايران ثابت کرد.
دبه کردن امريکا در مذاکرات بي اعتمادي خود را بيش از پيش به مردم ايران اثبات کرد
به گزارش جهانبین نیوز ذبيح الله لطفي زاده در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه دبه کردن امريکا در مذاکرات بي اعتمادي خود را بيش از پيش به مردم ايران اثبات کرده است ، اظهار داشت: امام خميني (ره) بار ها و بار ها فرمودند که امريکا شيطان بزرگ است، امريکا خوي استکباري و زور مندانه دارد.

لطفي زاده با بيان اينکه مقام معظم رهبري بار ها و بار ها در سخنان خود فرمودند حرف ما همان حرف امام است و ما نسبت به امريکا بي اعتماد هستيم، بيان داش: مذاکره از سوي ايران امري صادقانه است اما هيچ گاه نبايد به دشمنان به خصوص امريکايي ها خوش بين بود.

لطفي زاده با بيان اينکه با توجه به تجربه هاي چندين ساله انقلاب اسلامي امريکايي ها حتي با دوستان خود نيز صادق نبودن و حتي در موارد متعدد از سران انها نيز جاسوسي نموده اند و اين کاملا واضح است که امريکا هايي هيچ گاه قابل اعتماد نيستد، بيان داشت: اين مذاکرات نشان داد که نظام جمهوري اسلامي و مسئولان و مردم ايران با دنيا صادق هستند و بر اساس منطق اسلام، قران ، ائمه هدي، امام شهدا و ولايت حرف مي زنند و اين براي دنيا ثابت شده است که امريکا شيطان بزرگ است.

وي با بيان اينکه تيم مذاکره کننده افرادي غيور، مومن و انقلابي هستند و بر روي صاول نظام جمهوري اسلامي ايستاده اند ، اما اين طرف مقابل به ويژه امريکا است که زياده خواهي مي کند، تصريح کرد: بار ها و بارها مقام معظم رهبري بر دبه کردن و عهد شکني امريکايي ها تاکيد نموده است و ما بايد بدانسم راه حل غلبه بر تمامي مشکلات نگاه به درون و استفاده از قدرت مردم است.

لطفي زاده با بيان اينکه امريکايي ها نه در مذاکرات با ايران حتي در تمام مواردي با سازمان هاي بين اللملي و کشور ها دنيا و کشور هاي دوست خود نيز عهد شکني و کرده و به انها خيانت کرده اند ، ياد اور شد: مردم ما در روز جهاني قدس با توجه به گرماي بالي ۵۰ درجه بعضي از شهر هاي کشور در ميدان حاضر شدند و از اهداف مقدس نظام جمهوري اسلامي ، امام و شهيدان و رهبري دفاع نمودند.

وي خاطر نشان کرد: مردم با حضور پر شور خود در روز قدس به دنیا گفتند که ما حرفمان حرف امام و رهبري است و هيچ گاه تسليم زياده خواهي دشمنان نخواهيم شد.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۵:۱۹

1 Jan 2020