۰
plusresetminus
سازمان همياري شهرداري هاي استان چهارمحال و بختياري در نهمين نمايشگاه سرمايه گذاري کيش حضور پررنگ داشت.
حضور پر رنگ سازمان همياري شهرداري هاي استان چهارمحال و بختياري در نهمين نمايشگاه سرمايه گذاري کيش
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ، سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری  به منظور معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري خود در دو بخش گردشگري و اقتصادي در اين نمايشگاه شرکت نموده است.

مهندس سيامک سليماني معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري همزمان با افتتاح نهمين نمايشگاه معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري کشور در جزيره کيش، از معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري استان در دو بخش گردگشري و اقتصادي خبر داد.

وي با اعلام اين خبر افزود: با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده از سوي دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداري، سازمان همياري شهرداري هاي استان به عنوان متولي اجراي دو طرح بزرگ منطقه ويژه اقتصادي و مجتمع تفريحي، توريستي و گردشگري شيدا در اين نمايشگاه حضور يافته است.

مهندس قاسم شهبازي مدير عامل سازمان همياري شهرداري هاي استان چهارمحال و بختياري نيز در حاشيه مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه گفت: با توجه به حضور بسياري از کشور هاي دنيا در اين نمايشگاه، سازمان همياري شهرداري ها در نظر دارد با ارئه بسته هاي سرمايه گذاري به معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري در منطقه ويژه اقتصادي و مجتمع تفريحي، توريستي و گردشگري شيدا بپردازد.

وی اظهار داشت: در اين نمايشگاه ۱۸۰ شرکت کننده داخلي و ۴۰ شرکت خارجي در قالب هيئت هاي بين اللملي بازديد کننده و مشارکت کننده حضور دارند که اين امر فرصت بسيار ارزشمندي براي آشنا کردن سرمايه گذاران و شرکت ها با مزيت هاي سرمايه گذاري در استان چهارمحال و بختياري است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۹:۱۶

15 Jan 2020