۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۲۱۹۲۶
مدير آموزش و پرورش کوهرنگ

جهت ارتقاء سلامت صبحانه سلامت را در مدارس کوهرنگ اجراء شده است

اکبري افزود: برنامه هاي فرهنگي و ورزشي و مسابقات علمي و نقاشي با موضوع هفته سلامت نيز در مدارس شهرستان کوهرنگ اجرا مي شود.
جهت ارتقاء سلامت صبحانه سلامت را در مدارس کوهرنگ اجراء شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در حاشيه اجراي زنگ سلامت در مدرسه يادگار امام چلگرد، اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت مديريت آموزش و پرورش کوهرنگ با همکاري شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ، جهت ارتقاء سلامت، صبحانه سلامت را در مدارس کوهرنگ اجراء شده است.

مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در ادامه گفت: هرساله سازمان بهداشت جهاني شعار بهداشت سال را مطرح مي کند و با توجه به اينکه آموزش و پرورش با قشر کودک و نوجوان جامعه در ارتباط است برنامه هاي هفته سلامت و زمين پاک در مدارس آموزش داده مي شود.
 
کورش اکبري بيان کرد: شعار امسال هفته سلامت ايمني غذا از مزرعه تا سفره نامگذاري شده است.
 
وي بيان کرد: در هفته سلامت که از امروز آغاز شده مقرر شده تا کلاس ها و کارگاه هاي آموزشي سلامت ويژه دانش آموزان و کارکنان و اولياي دانش آموزان برگزار و جشنواره هايي در زمينه آموزش تغذيه سالم نيز در اين هفته در مدارس شهرستان کوهرنگ برگزار شود.
 
اکبري افزود: برنامه هاي فرهنگي و ورزشي و مسابقات علمي و نقاشي با موضوع هفته سلامت  نيز در مدارس شهرستان کوهرنگ اجرا مي شود.
 
وي گفت: آموزش تغذيه سالم براي دانش آموزان از مهم ترين برنامه هاي هفته سلامت است.


انتهاي خبر/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۲:۲۷

30 Dec 2019