۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۱۷۷۹۶
با برگزاری نمایشگاه عکس

ابعاد مختلف جنگ تحمیلی در شهرکرد تبیین شد

نمایشگاه عکس از مجموعه تصاویر یادگاری از دفاع مقدس در تبیین ابعاد مختلف جنگ تحمیلی به صورت مستند در شهرکرد برپا شد.
ابعاد مختلف جنگ تحمیلی در شهرکرد تبیین شد
به گزارش جهانبین نیوز، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: مجموعه تصاویر یادگاری از دفاع مقدس در تبیین ابعاد مختلف جنگ تحمیلی به صورت مستند برای جوانان و افرادی که در آن دوران حضور نداشتند، از جمله اهدافی است که در جمع‌آوری این تصاویر مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: تصاویر برگزیده این مجموعه عکس، در اندازه ۵۰ در ۳۵ سانتی‌متری با موضوعات مربوط به حوادث و رویدادهای سال‌های دفاع مقدس در حمایت و پشتیبانی از جبهه‌ها و همچنین خرابی‌های به جا مانده از حمله هوایی به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شد.

کارگران به تشریح برنامه‌های فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: بیش از۳۰ برنامه مدون و شاخص فرهنگی در هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ابراز داشت: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای پاسداشت حماسه‌های ملت ایران و رزمندگان و ایثار گران است و امروزه تمامی ملت ایران و مسئولان عزت و سربلندی خود را به برکت غیرتمندی و از خودگذشتگی دلیرمردانی دارند که نیاز است تا حماسه آن‌ها به نسل های بعدی منتقل شود.

کارگران تصریح کرد: برگزاری باشکوه نمایشگاه دفاع مقدس علاوه بر تبیین ارزش‌های والای انقلاب در بین نسل جدید و همدردی با خانواده شهدا نقش موثری در حفظ آرمان‌های انقلاب به ویژه شهادت داشته و ارزش‌های دفاع مقدس را زنده نگه می‌دارد.

وی همچنین با بیان اینکه مراسم متنوعی به همین مناسبت در شهرستان ها تدارک دیده شده است، افزود: آذین‌بندی درب ورودی با نماد سنگر و دفاع مقدس، ایجاد ایستگاه های صلواتی در دوران دفاع مقدس، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان امدادگر این نهاد، تجلیل از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و شرکت در مراسم غبار روبی گلزار مطهر شهدا از جمله برنامه های فرهنگی در طول هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۴:۴۷

3 Jan 2020