۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۳۳۷۱۶
مدير کل محيط زيست چهار محال و بختياري:

زخمي شدن محيط بان چهارمحالي توسط شکارچيان غير مجاز

مديرکل حفاظت محيط زيست استان چهارمحال و بختياري گفت: محيط بان منطقه حفاظت شده شيدا با شليک مستقيم فشنگ شکاري از ناحيه پاي چپ زخمي شد.
زخمي شدن محيط بان چهارمحالي توسط شکارچيان غير مجاز
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ شهرام احمدي مدير کل محيط زيست چهار محال و بختياري پس از عيادت از اين محيط بان گفت: عليمردان طادي، محيط بان منطقه حفاظت شيدا در حين گشت و کنترل در حوزه استحفاظي به دو متخلف شکار غير مجاز برخورد مي کند.

وي ادامه داد: يکي از متخلفان به محض مشاهده محيط بان اقدام به فرار کرده و ديگري با محيط بان درگير شده و درحين درگيري، پس از شليک فشنگ شکاري به پاي چپ نامبرده، از محل متواري مي شود.

متخلفان مذکور در حين فرار سلاح هاي غير مجاز خود که شامل دو قبضه اسلحه شکاري تک لول غيرمجاز بوده را رها کردند و اين سلاح ها در حال حاضر ضبط شده است.

مديرکل حفاظت محيط زيست استان اظهار داشت: حال عمومي اين محيط بان رضايت بخش است و هم اکنون در بيمارستان مرکز استان تحت درمان قرار گرفته است.

وي با بيان اينکه همه اقدامات براي دستگيري شکارچيان متخلف به کار گرفته شده است گفت : نهاد هاي مربوطه و حفاظت محيط زيست تا رسيدن به نتيجه نهايي اين پرونده را دنبال مي کنند.

منطقه شيدا يكي از مناطق آزاد با پتانسيل هاي طبيعي و وجود حيات وحش خصوصاً كل و بز و قوچ و ميش بودكه به همين دليل بعنوان شكار ممنوع اعلام كه پس از يك دوره تقريبا ده ساله از سال ۱۳۸۶ به عنوان منطقه حفاظت شده در ليست مناطق چهارگانه كشور ثبت شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۸:۲۸

2 Jan 2020