۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۳۷۷۷۶
استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری:

مردم ایران با غیرت‌شان در نهم دی، آبی بر آتش فتنه‌گران شدند

استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با حضور و ورودشان به صحنه و نشان دادن غیرت دینی‌شان در نهم دی‌ماه آبی بر آتشی شدند که برخی عوامل داخلی با همراهی ضدانقلاب به راه انداخته بودند.
مردم ایران با غیرت‌شان در نهم دی، آبی بر آتش فتنه‌گران شدند
احمدرضا بسیج کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در روانشناسی مشکلی است به نام مالیخولیا یعنی کسی توهم یا تصوری نسبت به یک قضیه یا مساله داشته باشد.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات اثرات و نتایج این مالیخولیا برای دیگران هم هست افزود: در مسائل سیاسی بعد از انقلاب هم چند نفر این مشکل را پیدا کردند که برای جامعه هزینه داشتند، آقای رجبی رئیس منافقین (محاربین) در آن زمان، خودش را رئیس جمهور ایران می‌دانست و معتقد بود اگر تائید صلاحیت شده و در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کرد حتما رای می‌آورد و رئیس جمهور ایران می‌شد و هنوز هم بر این باور هست.

بسیج، با اشاره به بنی‌صدر که ضمن اینکه رئیس جمهور کشور شد اما به دلایلی از سوی مجلس حکم برکناری و عدم کفایتش صادر شد گفت این فرد نیز دچار بیماری مالیخولیا شده و با وجود این شرایط در برکناریش هنوز هم خودش را رئیس جمهور ایران می‌داند.

این استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این مشکل برای آقای کروبی و موسوی هم حاصل شد و دچار توهم شدند که شایستگی‌های خاص و اقبال خاصی در بین مردم دارند، اینها خود را با این توهم در حد و اندازه ریاست جمهور دیدند و به همین علت با تصورکردند باید حتما رئیس جمهور شوند و اگر نشوند حق‌شان ضایع شده است.

بسیج با تاکید بر اینکه این تفکر این آقایان برای کشور ایران هزینه داشت اضافه کرد: همسویی با دشمن یکی از این هزینه‌ها بود آن هم دشمنی که سه راهکار در پیش رویش برای مقابله با کشور ما داشت.

وی سرنگونی نظام، کنترل نظام و نفوذ در بدنه و ارکان‌های نظام و درواقع تحریف نظام را سه راهکار دشمن برای عملی کردن نقشه ‌هایش عنوان و افزود: دشمن به تعبیر خانم کلینتون در کتابش به این نتیجه رسیده بود که هر سه راه برایش مسدود است، اما فتنه ۸۸ و آشوبی که به دنبال آن به پا کردند همنوایی و همسویی با دشمن را ایجاد کرد.

بسیج خاطرنشان کرد: در همین زمان بود که دشمن امیدوار شد که هنوز برای اینکه در کشور ایران نفوذ کند راهی وجود دارد، بنابراین فتنه ۸۸ ایجاد شد که زمینه وجود آن ورود ضد انقلاب، توده‌ایی‌ها منافقین، باستان‌گرایان و سلطنت‌طلب‌ها و برخی از مشکلات روانی در عده‌ایی بود.

این کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هنوز به خاطر حجب و حیایی که نظام دارد به اتفاقات آن دوران به طور کامل اشاره نشده و اینکه چقد اموال عمومی، بانک‌ها، مساجد و... از بین رفت و چه میزان ضرر مالی به کشور وارد شد.

این استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم با حضور و ورودشان به صحنه و نشان دادن غیرت دینی‌شان در نهم دی‌ماه آبی بر آتشی شدند که برخی عوامل داخلی با همراهی ضدانقلاب به راه انداخته بودند یادآور شد: بحمدالله با حضور مردم و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری از این فتنه رهایی یافتیم.

بسیج افزود: یکی از ویژگی‌هایی که در فطرت انسان وجود دارد غیرت است، و انواع و اقسام دارد، وقتی مردم دیدند عده‌ایی به بهانه واهی دارند نظام را به چالش می‌کشند و می‌خواهند انقلاب مردم را بگیرند غیرت دینی‌شان به جوش آمد و می‌توان گفت نهم دی‌ماه درواقع محصول غیرتمندی مردم است که نتوانستند تحمل کنند توهین‌هایی که به دین، رهبر و نظام‌شان می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۸:۵۳

25 Jan 2020