۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۳۲۷۲۶
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ خبر داد

آغاز فعاليت قرارگاه جواد الائمه شهرستان کوهرنگ با دو گام اساسي

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: طرح مبارزه با مواد مخدر پايگاه جوادالائمه با هدف اصلي مبارزه با اين پديده شوم در اين شهرستان با دو گام اساسي تشکيل شده است.
آغاز فعاليت قرارگاه جواد الائمه شهرستان کوهرنگ با دو گام اساسي
به گزارش جهانبین نیوز، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در حاشيه جلسه هماهنگي ستاد مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: يکي از آسيب هاي اجتماعي جامعه ما بحث موادمخدر است که با توجه به حساسيت موضوع و تاکيد و ابلاغ سردار فرماندهي سپاه فعاليت قرارگاه جواد ائمه آغاز شده است.

سرهنگ کرم نظري سرمازه افزود: در اين قرارگاه متناسب با گام هايي که پيش بيني شده است بحث آگاه سازي آحاد مردم در اين حوزه متناسب  با آسيب هايي که داريم متناسب با اين گام ها با مهارت شوراي هماهنگي مواد مخدر انجام خواهد شد.

سرهنگ نظري از شناسايي مناطق آلوده به موادمخدر در شهرستان کوهرنگ خبر داد و بيان داشت: مبارزه با توزيع کنندگان موادمخدر از اولويت هاي ما در بحث مواد مخدر است که تمام تلاشمان را بکار مي بريم تا شهرستان را براي سودگران مواد مخدر ناامن کنيم.

سرهنگ نظري با اشاره به اينکه تاکنون دو گام در شهرستان کوهرنگ انجام شده است که گام اول طرح شناسايي است، افزود: در اين گام، مواردي چون شناسايي معتمدين محلي، ساماندهي آن‌ها و تشکيل هسته اوليه مبارزه با مصرف و توزيع مواد مخدر در محله و ايجاد بانک اطلاعاتي در زمينه‌هاي آسيب و آلودگي‌هاي محلي، معتادين، قاچاقچيان و توزيع‌کنندگان و ظرفيت‌هاي محلي اعم از خيرين، اماکن، مشاغل مدنظر قرار گرفته که کليه موارد ذکر شده تاکنون در مورد مناطق آلوده اين استان اجرايي شده‌اند.
 
سرهنگ نظري با تأکيد بر بسترسازي به عنوان گام دوم اين طرح گفت: ايجاد هماهنگي‌هاي لازم بين مراجع ذي‌ربط، اقدامات مؤثر براي جلب اعتماد مردم، آماده‌سازي فرهنگي، اجتماعي و...، پيش‌بيني و تدوين سرفصل‌هاي مورد نياز براي کلاس‌هاي آموزشي، توليد محتوي تبليغاتي مبتني بر روش‌هاي علمي و بومي، تربيت مربيان و توجيه دست‌اندرکاران، برآورد نيازمندي‌ها و برنامه‌ريزي براي ورود به عرصه اجرا ازجمله موارد گنجانده شده در گام دوم هستند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۸:۱۸

29 Dec 2019