۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۱۳۰۱۵

برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای پرورش زنبور عسل در شهرستان فارسان

فرمانده سپاه ناحیه فارسان از برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای پرورش زنبور عسل بسیجیان بخش باباحیدر توسط بسیج سازندگی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، ایرج پسند افزود: صنعت زنبورداری از شغل‌های زودبازده و سودآوری است که به هیچ واردات، فناوری و تجهیزات نیاز ندارد و با کمترین سرمایه و امکانات هر کشاورز می‌تواند در باغ یا مزرعه و محل زندگی خود به این کار اقدام کند.


وی ادامه داد: ارتقای سطح علمی بسیجیان در زمینه پرورش زنبور عسل با هدف اشتغال و افزایش کمی و کیفی تولیدات زراعی و باغی از مهمترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی تصریح کرد: افزایش آگاهی بسیجیان مشغول به کار در زنبورستان های پرورش زنبور عسل، افزایش توان تولید اقتصادی پرورش دهندگان زنبور عسل، تحول روش های سنتی به مدرن در زنبورستان های منطقه و ایجاد اشتغال با توجه به افزایش جمعیت جویای کار از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.

وی گفت: عسل تولید شده توسط زنبور عسل بعنوان یک محصول غذایی و دارویی پرمصرف در دنیا شناخته شده که در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر و موم آن نیز همانند عسل در صنعت دارویی و در تولید روکش کپسول‌ها و قرص‌ها و برخی پمادها استفاده می‌شود.

وی اظهار داشت: عسل تولید شده توسط زنبور یک محصول غذایی و دارویی پرمصرف در دنیا شناخته شده که در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر و موم آن نیز همانند عسل در صنعت دارویی و در تولید روکش کپسول‌ها و قرص‌ها و برخی پمادها استفاده می‌شود.
پسند، خاطر نشان کرد: فراگیرانی که این دوره های آموزشی را با موفقیت به اتمام برسانند، مدرک معتبر دریافت می کنند. که در این دوره ۷۰ نفر از بسیجیان شرکت کردند .
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۰:۲۲

28 Dec 2019