۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۲۰۰۳۵
شهردار شهرکرد خواستار شد:

واگذاری فرهنگسرای بزرگ این شهر به شهرداری

شهردار شهرکرد خواستار واگذاری فرهنگسرای بزرگ این شهر به شهرداری شد.
واگذاری فرهنگسرای بزرگ این شهر به شهرداری
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز غلامیان دهکردی اظهار کرد: زمین فرهنگسرای شهرکرد را شهرداری تامین کرده و در زمینه صدور مجوزها نیز نهایت همکاری را داشته است.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه دور دوم شورای استان بهره‌بردار فرهنگسرا باید مدیریت شهری باشد و بعد از تکمیل و افتتاح باید در اختیار شهرداری قرار گیرد.

شهردار شهرکرد بیان کرد: ما از مسئولان محترم استان چهارمحال و بختیاری توقع داریم به مصوبه شورا جامع عمل بپوشانند و فرهنگسرا را بعد از تکمیل شدن در اختیار شهرداری قرار دهیم.

وی افزود: با حمایت‌های خوبی که استاندار محترم از این پروژه داشتند قرار است که این فرهنگسرا امسال و در دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

غلامیان دهکردی تصریح کرد: فرهنگسرای شهرکرد حدود ۱۰ هزار مترمربع زیربنا دارد و ۴۵ هزار مترمربع زمین به خود اختصاص داده است که تا امروز حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه پروژه فرهنگسرای این شهر واقعا بی‌نظیر است و در شان مردم استان چهارمحال و بختیاری است، اظهار امیدورای کرد: بهره‌برداری از این مجتمع فرهنگی در توسعه فرهنگ و هنر در این استان موثر واقع شود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۱:۰۶

12 Feb 2020