۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۲۴۰۹۵
امام جمعه موقت شهرکرد:

حضور در حج یک فرصت استثنایی و بی‌بدیل است

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: باوضعیت اقتصادی فعلی در کشور و وضعیت رژیم آل سعود پرسه زدن در بازارهای عربستان جایز نیست
حضور در حج   یک فرصت استثنایی و بی‌بدیل است

به گزارش جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام سید محمد احمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به قرار گیری در دهه کرامت اظهار کرد: آغاز این دهه با میلاد حضرت معصومه(س) و پایان آن با ولادت ثامن‌الحجج حضرت رضا (ع) همراه است
وی با بیان اینکه کرامت گاهی به بزرگواری شخص و گاهی به وجود گرامی یک نفر تعبیر می‌شود ادامه داد: کرامت در وجود انسان یک پایه و اساس اصلی دارد که عبارت از تقوا و دینداری است.
امام جمعه موقت شهرکرد با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: مهربانی و رافت امام رضا بسیار زیاد بوده و همه ما باید از این ویژگی بهره ببریم.
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به آغاز هفته دولت از دوشنبه هفته آینده و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر
از خدمات دولتمردان قدردانی کرده و تاکید کرد: دولتمردان بدانند مردم عیال خداوند هستند و بی‌توجهی به آن‌ها باعث خشم خدا خواهد شد.
این مسئول راه نجات کشور از بحران اقتصادی را اقتصاد مقاومتی عنوان و اضافه کرد: دولت باید طرح‌های جدی و راه‌های مناسب درجهت رسیدن به این امر مهم را پیدا کند و به فکر کار و معیشت خوب برای مردم باشد.
وی مطالعه سخنان رهبر برای یافتن مسیر درست انقلاب الزامی دانست و گفت: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود دو راهبرد جدید دشمن را گوشزد کردند.
امام جمعه موقت شهرکرد بیان داشت: دشمن طی سالیان گذشته با تمدن عظیم اسلامی با رویکرد شیعه و انتظار امام عصر مواجه شده که در دنیا و حتی در جامعه اهل سنت هم نفوذ کرده در همین راستا کانون‌های صهیونیستی و صلیبی اقدامات زیادی جهت جلوگیری از این امر انجام داده‌اند برای مثال ایجاد اسرائیل یا دامن زدن به اختلافات شیعه و سنی یا روی کار آوردن داعش برای راه‌اندازی اسلام‌هراسی در دنیا، اما نامه مقام معظم رهبری اسلام راستین را جدای از اسلام داعش دانست و به جوانان اروپایی معرفی کرد.
وی راهبرد دیگر رهبری را نفوذ دانست و بیان داشت: آمریکایی‌ها می‌خواهند از توافقی که هنوز بلاتکلیف است استفاده کرده و مردم را دلسرد و نسبت به دولت بی‌اعتماد کنند.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به هفته حج ، حضور در حج را یک فرصت استثنایی و بی‌بدیل معرفی و خاطرنشان کرد: مردم باید در حج حضور فعال داشته باشند چون آسان‌ترین راه برای ارتباط با مسلمانان دیگر کشورها، رابطه با مقاومت در آن کشورها و شناساندن فرهنگ ایرانی اسلامی حج است.

انتهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۱۳

29 Dec 2019