۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۱۴۴۶۵
بااعلام بالارفتن خدمات تأمین اجتماعی:

موج جدید نارضایتی بیماران در کلینیک های تامین اجتماعی/پزشکانی که دارو نمی نویسند

بعد از اعلام دولت تدبیر و امید جهت بالا رفتن و بهبود خدمات تامین اجتماعی در بیمارستان ها موج جدیدی از نارضایتی بیماران در کلینیک های تامین اجتماعی به راه افتاده است.
موج جدید نارضایتی بیماران در کلینیک های تامین اجتماعی/پزشکانی که دارو نمی نویسند
به گزارش جهانبین نیوز،  خبرنگار منطقه آزاد که امروز در بین بیماران کلینیک تامین اجتماعی شهرکرد رفته بود و با چند تن از بیماران به گفتگو پرداخته و اذعان داشته، این نارضایتی در نسخه بعضی از پزشکان به چشم می خورد.

یکی از بیماران به خبرنگار ما گفت: چند روز است که گلوی من بسیار درد دارد و سرفه های شدید می کنم حالا که به پزشک مراجعه کردم دکگتر فقط برای من یک شربت اسپکتورانت نوشته است در صورتی که همین نسخه را اگر در گذشته می خواستند بدهند حداقل چند قلم داروی دیگر را هم در بر می گرفت. وقتی به دکتر هم اعتراض می کنیم می گوید همین یک قلم دارو کافی است.

بیمار دیگری که نوزاد خود را به کلینیک آورده بود گفت: انگار بعضی از پزشکان که در تامین اجتماعی کار می کنند دوست ندارند که در نسخه ها تعداد داروهای بیشتر و مناسب تری بنویسند ولی اگر به مطب های آنان مراجعه کنیم خیلی کامل تر بیمار را چک می کنند و داروها را نسخه می کنند، که این شیوه شیوه درستی نیست.

خانم ناظمی، فرزند چهارم خود را که فاقد بیمه بود و نامه ای جهت خدمات بستری همراه خود داشت گفت: برای تعویض پانسمان پسرم که مراجعه کردم، چون هنوز دفترچه ای که برایش درخواست کردم نیامده است، با این نامه مسولان یکی ازکلینیک ها می گویند هزینه پانسمان را ۶۵۰۰ تومان باید پرداخت کنی و این کلینیک که آمده ام پذیرش گفته است 12هزار و 500 تومان باید برای نسخه پزشک بدهی و ۶۵۰۰ تومان هم برای پانسمان که این دوگانگی واقعا به حق نیست. به مسئولین بیمارستان هم که مراجعه کردم می گویند قانونی که دولت از ۱۵ اسفند اعلام اجرا کرده، از اول خرداد شروع می شود.

باید دید با توجه به کاهش نرخ تعرفه های بیمارستانی، آیا تغییری در نرخ این تعرفه ها در کلینیک ها و مطب های خصوصی ایجاد می شود؟
مرجع : پایگاه خبری منطقه آزاد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۶:۱۶

28 Dec 2019