۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۳۷۴۱۵
استاندار چهارمحال و بختياري:

پروژه هاي عمراني را به بخش خصوصي واگذار کنيد

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: نبايد منتظر بودجه هاي دولتي ماند و پروژه هاي عمراني را تا جايي که امکان دارد به بخش خصوصي واگذار کنيد.
پروژه هاي عمراني را به بخش خصوصي واگذار کنيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در جلسه شوراي برنامه ريزي استان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: مديران بايد براي جذب اعتبار فرايندي را در نظر بگيرند و نگذارند اعتباري که تخصيص داده مي شود برگشت داده شود.

وي با اشاره به اينکه اولويت واگذاري پروژه ها بايد با پيمانکاران بومي باشد تصريح کرد: چنانچه شرکتي توان گرفتن کارهاي بزرگ را ندارد مي توان چند شرکت با يکديگر تجمیع شده تا پروژه‌هاي سنگين و عظيم را در استان بتوانند بگيرند.

عباسي ادامه داد: چک هايي که پيمانکاران وصول مي کنند در همين استان و در حساب هاي استان واريز شود که اين امر به اقتصاد استان نيز کمک مي‌کند.

وي اذعان داشت: نهادها و دستگاه هاي دولتي نيز احتياجات خود را از توليدات استان خريداري کنند و اگر توليدات کيفيت لازم را ندارند آن کارخانه سعي کند کيفيت توليدات خود را بالا ببرد.

عباسي بيان داشت: کارگاه ها و کارخانه هاي استان استاندارد لازم براي توليدات خود داشته باشند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان هاي استان سعي کنند کميته هاي برنامه ريزي را در شهرستان هاي خود هرچه سريعتر و به موقع تشکيل دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۶:۴۹

7 Jan 2020