۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۲۳۴۶۵

از قهرمانان و مدال آوران کوهرنگ تقدير شد

مراسم تجليل از 113 قهرمان و مدال‌آور ملي و استاني با نماينده مردم کوهرنگ اردل فارسان و کيار در مجلس و امام جمعه در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
از قهرمانان و مدال آوران کوهرنگ تقدير شد
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر امام جمعه کوهرنگ در آيين تجليل از قهرمانان ورزشي شهرستان کوهرنگ با اشاره به شرايط جغرافيايي مساعد اين شهرستان اظهار کرد: شهرستان کوهرنگ ورزشکاران صاحب‌نام زيادي در عرصه‌هاي مختلف ورزشي دارد.
 
حجه الاسلام طباطبايي افزود: نام‌آوران و قهرمانان ورزشي کوهرنگ در رشته‌هاي مختلف ورزشي براي اين شهرستان بارها افتخار آفريني کرده‌اند.
 
وي بيان داشت: کسب مدال‌هاي خوش‌رنگ قهرماني و به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوري اسلامي ايران توسط قهرمانان ورزشي اين شهرستان، اميد را در جامعه تسري مي‌بخشد.
 
 امام جمعه کوهرنگ تصريح کرد: قهرمانان ورزشي از سرمايه‌هاي ارزشمند ورزش هستند که بايد همه از اين سرمايه‌هاي ارزشمند حمايت کنند تا زمينه درخشش آن‌ها در زمينه‌هاي ملي و بين‌المللي بيشتر از گذشته فراهم شود.
 
وي با تاکيد بر اينکه ورزش باعث افزايش سلامت و شادابي ورزشکاران مي‌شود، افزود: ورزش باعث کاهش هزينه‌هاي درماني در بين افراد جامعه مي‌شود.
 
طباطبايي گفت: کسب مدال‌هاي فراوان ورزشکاران شهرستان کوهرنگ در مسابقات کشوري و باستاني نشان از روند رو‌به‌رشد ورزش  اين شهرستان دارد و نشان دهنده اين است که ورزشکاران اين شهرستان مي‌‎توانند در ورزش حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشند.
 
در اين مراسم از 113 نفر ورزشکار تيمي و انفرادي در رقابت‌هاي مختلف تجليل به عمل آمد.
 


انتهاي پيام1020ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۷:۲۳

30 Dec 2019