۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۵۱۶۵
کارشناس مسائل سیاسی:

قدرت طلبي، مبناي حقوق بشر آمريکايي/يانکي ها به متحدان خود هم رحم نمي کنند

يک کارشناس مسائل سياسي با بيان اين که قدرت طلبي و جنگ افروزي ها مبناي حقوق بشر آمريکايي است، تصريح کرد: در حالي که آمريکا بزرگترين ناقض حقوق بشر است اما طوري انجمن هاي حقوق بشري را با دلارها پشتيباني مي کند که نقض حقوق بشري را مردم دنيا متوجه نشوند.
قدرت طلبي، مبناي حقوق بشر آمريکايي/يانکي ها به متحدان خود هم رحم نمي کنند
به گزارش جهانبین نیوز، سيد محمدعلي عدناني در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: طبق حقوق بشر آمريکايي کشورهايي که همسوي سياست ها و تحت سلطه اين کشور نباشند بشر نيستند و ارزش آنها حتي از حيوان هم کمتر است.

وي حقوق بشر آمريکايي را سياست ها و مسائلي دانست که با کشتن مظلومان، ايجاد جنگ و ناامني، فروش اسلحه و حمايت از تروريست ها منافع اين کشور و متحدانش را تامين مي کند.

قدرت طلبي، مبناي حقوق بشر آمريکايي

عدناني با بيان اين که حقوق بشر آمريکايي هيچ عزت و مبناي انساني ندارد، تصريح کرد: قدرت طلبي، منفعت ها، مصلحت ها و جنگ افروزي ها در واقع حقوق بشر آمريکايي است.

اين فعال سياسي با بيان اين که تمام جنگ ها، نا امني ها و تقويت نظامي تروريست ها نتيجه همفکري با آمريکاست، تصريح کرد: حمله هاي شيميايي، جنگ و خونريزي در يمن، شهادت مردم مظلوم افغانستان، حمايت از کشور مرتجع عربستان و تروريست هاي تکفيري گوشه اي از حقوق بشر آمريکايي است که حتي در رسانه هاي آنها از ارزش خبري برخوردار نيست.

نقض حقوق بشر در ايران يک بلوف و بهانه سياسي است

وي گروه هاي تروريستي را بهانه اي براي حفظ حضور آمريکا در منطقه دانست و گفت: تروريست هاي داعش به راحتي زير چتر امنيتي و اطلاعاتي آمريکا و دولت هاي مرتجع عرب جنگ و خونريزي به راه مي اندازند که نمونه بارزي از نقض حقوق بشر است.

عدناني ادعاي کشور آمريکا در مبارزه با تروريست هاي داعشي را حقوق بشري دروغين و پر از مکر و حيله خواند که تنها به قتل عام مردم مظلوم سوريه و عراق ختم مي شود.

اين کارشناس مسائل سياسي به نقش کشور آمريکا در ترورها و فاجعه هفتم تير تهران اشاره کرد و گفت: تمام دنيا و کارشناسان مسائل نظامي باور دارند که ايران ناقض حقوق بشر نيست بلکه کشوري است که با تروريست ها مبارزه مي کند.

آمريکا به مردم و متحدان خود هم رحم نمي کند

وي همچنين گفت: ادعاي آمريکا درباره نقض حقوق بشر ايران يک بلوف و بهانه اي سياسي است تا بتواند در سياست هاي اجتماعي ايران دخالت کند و با جذب برخي ها نفوذ نرم خود را در اين کشور حفظ کند.

اين فعال سياسي ضمن بيان اين که آمريکا به مردم و متحدان خود هم رحم نمي کند، ادامه داد: آمريکا براي آن که نهادهاي حقوق بشري او را زير سوال نبرند و مورد محاکمه قرار نگيرد هميشه سياستي براي فرار رو به جلو دارد.

عدناني افزود: در حالي که آمريکا بزرگترين ناقض حقوق بشر است اما طوري سازمانها و انجمن هاي حقوق بشري را با دلارها پشتيباني و به طرف خود جذب مي کند تا نقض حقوق بشري را مردم دنيا متوجه نشوند.

وي گفت: آمريکا براي آن که فکرها و ذهن ها را از خيانت ها و جنايت هاي خود در دنيا منحرف کند هميشه حاشيه امني براي خود ايجاد مي کند تا مورد محاکمه عمومي قرار نگيرد.

انتهاي پيام1026ج /540ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۵:۲۹

7 Jan 2020