۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۳۲۱۹۵
امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

وحدت حوزه و دانشگاه نياز ضروري جامعه امروز ماست

امام جمعه موقت کوهرنگ گفت: روحانيون و علماي آشنا به فضاهاي دانشگاهي بايد وارد دانشگاه شده و وحدت را مستحکم تر کنند زيرا وحدت حوزه و دانشگاه نياز ضروري جامعه امروز ماست.
وحدت حوزه و دانشگاه نياز ضروري جامعه امروز ماست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام محمد عسگري، امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي 26 آذر 95 چلگرد با تبريک ميلاد پبامبر و ولادت حضرت امام جعفر صادق رييس مذهب تشيع و شهادت آيت الله مفتح در ابتدا با اشاره به وظيفه و رسالت پيامبر؛ هشدار دادن مردم و بشريت براي حرکت به سمت زندگي متعالي را خواستار شد.

حجت الاسلام عسگري افزود: پيامبر مکرم اسلام از همان ابتدا مردم را به سمت پاکي و اخلاق هدايت کردند.

وي در ادامه بر ضرورت وحدت در کشور تاکيد کرد و ابراز داشت: به برکت نظام و معمار کبير انقلاب حضرت امام، ما از منظر شيعه و سني در ايران اسلامي هيچگونه مشکلي نداريم و خوشبختانه همان اندازه که به شيعيان خدمت رساني ميشود به برادران اهل تسنن ما هم اين خدمات ارايه ميشود.


امام جمعه موقت اظهار داشتند: روز شهادت شهيد مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه است چرا که اين شهيد بزرگوار توانست وحدت بين حوزه و دانشگاه را ايجاد کند. با اين عمل و با متحد شدن نخبگان حوزه و دانشگاه از آسيب ديدن جامعه جلوگيري ميشود.

 وي در پايان بيان داشت: روحانيون و علماي آشنا به فضاهاي دانشگاهي بايد وارد دانشگاه شده و وحدت را مستحکم تر کنند زيرا وحدت حوزه و دانشگاه نياز ضروري جامعه امروز ماست.


انتهاي پيام/610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۱۶

6 Jan 2020