۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۲۳۱۹۵
رئيس اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ خبر داد:

اعزام ۷۴ مبلغ ديني به شهرستان کوهرنگ

رئيس اداره تبليغات اسلامی کوهرنگ از اعزام ۷۴ مبلغ دينی ايام ماه مبارک رمضان به شهرها و روستاهای اين شهرستان خبر داد.
اعزام ۷۴ مبلغ ديني به شهرستان کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، رئيس اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار  گفت: با توجه به فرارسيدن ايام ماه مبارک و علاقه و حضور مبلغين و استقبال مردم، برنامه هاي ديني، مذهبي و فرهنگي متعددي در اين ايام در مساجد، حسينيه ها و مراکز فرهنگي شهرستان برگزار مي‌شود.
 
حجت‌الاسلام علي نصيري افزود: در ايام ماه مبارک رمضان ۷۴ مبلغ ديني از دفتر تبليغات اسلامي، طرح هجرت، مدارس علميه و حوزه علميه قم حکم اعزام تبليغ داشته که به بخش هاي مرکزي، بازفت و صمصامي اعزام شدند.
 
حجت‌الاسلام علي نصيري بيان کرد: شهرستان کوهرنگ داراي ۲۰ مبلغ بومي نيز هست که هرساله تعداد ۱۳ مبلغ در شهرها و روستاهاي خود نيز مشغول تبليغ مي باشند.
 
وي تصريح کرد: با توجه به اينکه ثبت نام مبلغين ايام ماه مبارک رمضان در سايت سمتا انجام شد اما درخواست هاي زيادي از طرف روحانيون براي تبليغ در اين شهرستان به صورت تلفني و حضوري شد که با در نظر گرفتن شرايط و امکانات محدود براي اسکان، تنها ۷۴ مبلغ ديني اعزام شد.
 
شهرستان کوهرنگ با داشتن وسعت زياد، آب و هواي مرطوب و کوهستاني، روستاهاي پراکنده و حضور عشاير در اين فصل از سال بستري مناسب براي برگزاري برنامه هاي فرهنگي و ديني مذهبي است.
 

انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۰:۰۹

1 Jan 2020