:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> تحريم‌ها فقط روي کاغذ لغو شده/ آينده هسته‌اي کشور در برجام با ابهام مواجه است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۲۸۱۴۵
خطيب نماز جمعه بروجن:

تحريم‌ها فقط روي کاغذ لغو شده/ آينده هسته‌اي کشور در برجام با ابهام مواجه است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: روز ملي فناوري هسته‌اي، روز غرور و افتخار ملت ايران است اما متأسفانه در حال حاضر و در جريان مذاکرات و برجام، آيندۀ هسته‌اي کشور با ابهام مواجه شده است.
تحريم‌ها فقط روي کاغذ لغو شده/ آينده هسته‌اي کشور در برجام با ابهام مواجه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر با بيان اينکه در بين اطاعت‌پذيري از ولي‌فقيه زمان و شخص مقام معظم رهبري با سه دستۀ متفاوت از انسان‌ها مواجه مي‌شويم، گفت: متأسفانه برخي از مسئولين و خواص در اطاعت پذيري از فرمايشات و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب به راحتي در مسائل مختلف دچار اشتباه محاسباتي مي‌شوند و چه‌بسا با رهبري زاويه پيدا مي‌کنند.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر افزود: نگاه سطحي و تشريفاتي، نگاه جناحي و گروهي و نگاه اعتقادي سه دسته نگاه به جايگاه و شخص مقام معظم رهبري هستند که اين روزها در کشور با آن مواجه هستيم.

سعادت‌فر گفت: در نگاه اول و دوم عده‌اي خود را متخصص‌تر از ولي‌فقيه مي‌دانند؛ به فرمايشات رهبري گوش مي‌دهند اما عمل نمي‌کنند.

وي افزود: اين افراد رهبري را مي‌پسندند تا زماني که رهنمودهاي ايشان در چارچوب حزب، گروه و يا جناح آنها بگنجد و فرمايشات ايشان را در گرو جناح و يا گروه خود تفسير مي‌کنند.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر با تأکيد بر اينکه مقام معظم رهبري دغدغه‌اي بالاتر از حزب، گروه و نگاه ملي دارند، افزود: نگاه رهبري به مسائل زمينه‌سازي براي ظهور حضرت مهدي (عج) است؛ اينگونه نگاه به جايگاه مقام معظم رهبري نگاه سوم يا همان نگاه اعتقادي است.

خطبب جمعۀ شهر بروجن در بخش ديگري از خطبه‌ها با اشاره به روز ملي فناوري هسته‌اي، افزود: روز ملي فناوري هسته‌اي، روز غرور و افتخار ملت ايران است اما متأسفانه در حال حاضر و در جريان مذاکرات و برجام، آيندۀ هسته‌اي کشور با ابهام مواجه است.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران بيش از آنچه که لازم باشد فرآيند اعتمادسازي را تکميل نموده است، گفت: طرف مقابل علي‌رغم اين اعتمادسازي‌ها، تنها تحريم‌ها را برروي کاغذ لغو کرده است.

وي با بيان اينکه دشمنان ايران و اسلام با دانش هسته‌اي ما مشکلي ندارند، دشمني و توطئه‌هاي غرب و صهيونيسم را تنها با باور جوانان ما و شعار ما مي‌توانيم عنوان کرد که به فضل الهي و با بصيرت ملت ايران، هم شعار مرگ بر آمريکا را سر مي‌دهيم و هم بيش از پيش قله‌هاي تعالي و پيشرفت را طي خواهيم کرد.

سعادت‌فر با اشاره به اهميت و فضيلت‌هاي ماه رجب، ضمن تأکيد بر اينکه مومنين اولين شب جمعۀ ماه رجب، شب ليله‌الرغائب را از دست ندهند، خاطرنشان کرد: روزۀ مستحبي ۳ روز اول ماه رجب با نيت سلامتي و تعجيل در فرج امام زمان (عج) و نزول باران رحمت الهي فراموش نمازگزاران نشود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۸:۲۸

1 Jan 2020