۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۱۸۳۳۵
خطيب جمعه بروجن:

اهمیت به ورزش پيشگيري از مفاسد اجتماعي را به دنبال دارد

اهميت و ضرورت ورزش و توجه به ورزش کاران بطور متعادل ومنطقي از مفاسد اجتماعي جلوگيري مي کند.
اهمیت به ورزش پيشگيري از مفاسد اجتماعي را به دنبال دارد
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به روز بيست وششم مهر روز تربيت بدني و ورزش گفت: اهميت و ضرورت ورزش و توجه به ورزش کاران بطور متعادل ومنطقي از مفاسد اجتماعي جلوگيري مي کند.

وي با بيان اين که بسياري از بيماريها مربوط به عدم تحرک و تنبلي است تاکيد کرد:ما موظف هستيم که از جسم و جانمان به خوبي حفاظت و حراست کنيم.

حسين نژاديان با اشاره به روز پنجشنبه يکم آبان ماه شهادت حاج آقا مصطفي خميني(ره) گفت:حاج آقا مصطفي خميني در مراحل گوناگون در کنار امام (ره) بود ودر روز ۲۱ خرداد سال ۴۸از طرف حزب بعث عراق دستگير شد و رئيس جمهور وقت به او هشدار جدي داد.

وي بيان کرد: مرحوم سيد احمد خميني شهادت داد به واسطه علائمي که در جسد برادرش وجود داشت او رامسموم کردند و به شهادت رساندند.

حسين نژايان با اشاره به نزديک شدن ايام عزاداري سالار شهيدان گفت:نهضت حسيني پيش نياز و مقدمه نهضت حضرت مهدي(عج) است که بايد گسترش يابد و در محافل اين نکته گوشزد شود.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به فرمايشات امام خميني(ره) بقا دين و شريعت را در گرو توجه به انديشه زلال عاشورايي و حسيني دانست.

وي ضمن بيان اين که عزاداري سيد الشهدا وسيله اي براي ترويج پيام عاشورا و نهضت کربلا است تصريح کرد: ارائه الگوها بايستي با تدبير باشد و از بدعتها و آفت ها جلوگيري شود.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۰:۱۷

26 Dec 2019