۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۳۵۳۴۵
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری:

‌ اعتراف سارق حرفه‌اي به ۸ فقره سرقت منزل در شهركرد

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری از اعتراف سارق حرفه‌اي منازل نيمه‌ساز به ۸ فقره سرقت منزل در شهركرد خبر داد.
‌ اعتراف سارق حرفه‌اي به ۸ فقره سرقت منزل در شهركرد
سرهنگ محمدرضا محمدي مقدم رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منازل نيمه‌ساز در شهركرد به دليل حساسيت موضوع شناسايي و دستگيري سارق در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تجزيه و تحليل سرنخ‌هاي بدست آمده، تلاش‌هاي ماموران با اين فرضيه که سرقت‌ها توسط سارق حرفه‌اي و با برنامه قبلي صورت پذيرفته است قوت گرفته و موفق شدند متهم را شناسايي کنند.

محمدی مقدم تصريح کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان با انجام اقدامات اطلاعاتي گشت‌زني‌هاي نامحسوس در تمامي مناطقي که احتمال حضور سارق متصور بود، متهم را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي طي يک عمليات منسجم وي را دستگير کردند.

محمدی مقدم خاطرنشان كرد: متهم در بازجويي‌هاي فني پليس به ۸ فقره سرقت منازل نيمه‌ساز اعتراف کرد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختيارزي در پايان خاطرنشان كرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني، تحويل مقامات قضائي شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۳:۴۶

2 Jan 2020