۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۳۹۳۰۵

جشنواره کتابخواني رضوي در شهرکرد افتتاح شد

هشتمين جشنواره ي کتابخواني ملي رضوي با همکاري اداره کل نهاد کتابخانه هاي استان و اداره کل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در شهرکرد افتتاح شد.
جشنواره کتابخواني رضوي در شهرکرد افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ همزمان با برگزاري مسابقات رضوي کشور آيين افتتاحيه ي جشنواره ي کتابخواني رضوي در شهرکرد يا حضوران مديران کل دو ارگان، مسئولان و کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شماره ۳ شهرکرد برگزار شد.

تبيين و تشريح جشنواره ي کتابخواني رضوي براي اعضاي و مدعوين حاضر در اين آيين با هدف ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني از جمله موارد مطرح شده در اين افتتاحيه بود.

سخنراني مديران کل نهاد کتابخانه ها و کانون پرورش فکري، معرفي کتابهاي مدنظر در جشنواره ي کتابخواني، شعر خواني اعضا، اجراي موسيقي زنده توسط سارا کاظمي عضو مرکز فرهنگي هنري شماره ۳ شهرکرد، تجليل از فريبا رياحي معاون فرهنگي کانون به عنوان فعال مسابقات رضوي، پخش کليپ هاي انيميشن با محوريت رضوي، پخش کليپ روند اجرايي جشنواره ي کتابخواني رضوي در سالهاي گذشته و رونمايي از ۸ کتاب تاليف شده در جشنواره ي بين المللي کودک و نوجوان رضوي از جمله برنامه هاي اجرا شده در اين آيين محسوب مي شد.

در اين آيين که همزمان با هفته ي روابط عمومي نيز برگزار شده بود از ليلا جعفري قهفرخي کارشناس روابط عمومي کانون به عنوان مولف کتاب رضوي با عنوان زائر بهار تقدير به عمل آمد.

گفتني است کتابهاي کاش تو را مي ديدم و مسافر هشتم از مژگان شيخي انتشارات قدياني، مهمان خراسان نويسنده سعيد بيابانکي و مژده گل شاعر محمود پور وهاب از انتشارات جمکران عناوين کتابهاي معرفي شده در هشتمين جشنواره ي کتابخواني ملي رضوي توسط نهاد کتابخانه هاي استان است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۳:۳۷

2 Jan 2020