۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۲۵۳۵۵

برگزاری اولين مسابقه و جشنواره عكس حمل و نقل جاده ای" استان

"اولين مسابقه عكس حمل ونقل جاده ای" استان با هدف ارتقاء فرهنگ ايمني حمل ونقل جاده اي با چند موضوع برگزار می شود.
برگزاری اولين مسابقه و جشنواره عكس حمل و نقل جاده ای"  استان
به گزارش جهانبین نیوز منوچهر سلمان زاده مديركل كل حمل ونقل وپايانه هاي استان با اعلام اين خبر گفت : اين مسابقه با موضوعاتي چون ؛ نماز در سفرجاده اي – ايثار، دفاع مقدس و حمل ونقل جاده اي- ایمنی درحمل ونقل جاده اي- طبیعت(محيط زيست) و حمل ونقل جاده اي - حمل بار - عابرين پياده- راكبين موتورسيكلت سوار - گذشته ،حال و آينده حمل ونقل جاده اي و موضوع آزاد مرتبط با حمل ونقل جاده اي برگزار مي شود. هنرمندان و علاقه مندان مي توانند با ارسال آثار خود در يك يا چند موضوع مختلف در مسابقه شركت نمايند .

وي گفت : بمنظور پررنگ كردن نقش ارتقاءايمني حمل ونقل جاده اي و کارکردهای آن در توسعه پايدار و بمنظور ایجاد ارتباط هنر و حمل و نقل جاده اي با استفاده از نگاه تیزبین هنرمندان عکاس و علاقه مندان به عكاسي برای به تصویر کشیدن زوایای زيباي حمل و نقل جاده اي ، اين مسابقه برگزار می شود.

سلمان زاده درخصوص زمان بندی برگزاری این مسابقه گفت: آخرين مهلت دريافت آثار توسط دبیرخانه این مسابقه ، ۲۰آذرماه امسال مي باشد و پس از داوري آثار توسط اساتيد مجرب اين رشته و انتخاب برگزيدگان ، از عكاسان آثار برگزيده تقدير و در اختتاميه اين مسابقه جوائز نقدي اهدا خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط شرکت در این مسابقه با شماره هاي ۲۲۴۴۸۵۲-۰۳۸ روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال وبختياري تماس حاصل کنند.

همچنين فرم شرکت در مسابقه نیز از طریق سایت اینترنتی اداره کل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال وبختياري به نشانی: http://charmahal.rmto.ir/Pages/HomePage.aspx قابل دریافت است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۲:۴۹

2 Jan 2020