۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۲۷۳۳۵

دعوت نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ضرورت‌های حضور در راهپیمایی 22 بهمن را برای مردم بازگو کرده و از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال تاکید کرد.
دعوت نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمّدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد پیرامون ضرورت حضور مردم شریف و ولایت‌مدار استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

محضر همه‌ی هم‌استانی‌های عزیز ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک عرض می‌کنم. ایامی که خدای تبارک و تعالی به برکت آن، نعمت بزرگی را به أمّت اسلامی ایران و نه تنها ایران که جهان تشییع و نه تنها جهان تشییع که جهان اسلام و بالاتر به بشر عطا کرد.

انقلاب اسلامی ایران فرصتی شد تا بشر در سراسر کره‌ی زمین، نگاه دوباره‌ای به اسلام داشته باشد و یک نگاه خاصی را به حقیقتی که در اسلام هست، بیندازد و به برکت همین نگاه و همین حرکت انقلابی، به فضل الهی می‌بینیم جایگاه اسلام در میان افکار بشر، متفاوت از قبل انقلاب است و به برکت این حرکت توجه فوق العاده‌ای به اسلام عزیز صورت گرفته است.

قطعا هر چه از انقلاب اسلامی و محتوای آن و حقیقتی که در او هست سخن بگوییم کم است.

استان چهارمحال و بختیاری به عنوان عزیزانی که مخاطب من هستند، آن‌ها را توجه می‌دهم به این أمر که خدای تبارک و تعالی در قرآن می‌فرماید « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ آمِنُواْ»(۱) مؤمنین ایمان بیاورید. این که می‌گوید مومنان ایمان بیاورید غَرض چیست؟ غرض آن است که شما در مسیر ایمان قرار گرفته‌اید، ولی ایمانت را بازنگری کنید؛ ایمانتان را عمق ببخشید. می‌خواهم استفاده کنم از این آیه شریفه و خطاب داشته باشم به هم استانی‌های عزیزم که، مردم انقلاب کرده و واقف به حقیقت انقلاب، به حقیقت انقلاب واقف شوید؛ واقف هستید به حقیقت انقلاب، واقف‌تر شوید. عمق انقلاب را بیشتر و بیشتر درک کنید. خدای تبارک و تعالی در این مقطع به این أمّت و به بشریت نعمتی عطا کرده که باید بگویم در نوع خودش بی‌نظیر است.

در طول تاریخ خدای تبارک و تعالی چنین نعمتی با این ویژگی که امروز من و شما در ایران اسلامی با آن مواجه هستیم به هیچ أمتی عطا نکرده است. تاریخ انبیاء بوده؛ انبیاء یکی پس از دیگری آمده‌اند و هرکدام انقلاب‌هایی داشته‌اند ولی انقلاب اسلامی ایران در حقیقت تمام آن چه که همه انبیاء درپی آن بودند را در مقام تحقق بخشیدن به آن هست.

خودش نه تنها به عنوان یک ظرفیت می‌خواهد آن اهداف را محقق کند، بلکه می‌خواهد فضا را مهیا کند که ان‌شاءالله تا آن موعودی که خدای تبارک و تعالی وعده داده است، برسد؛ موعودی که خدای تبارک و تعالی به برکت او پرچم عدل را در سراسر گیتی می‌گستراند.

انقلاب عرصه‌ و ظرفیتی است که دارد فضا را فراهم می‌کند و زمینه‌سازی می‌کند برای آن أمر و آن أمر تحقق اهداف همه انبیاء الهی به تمامه است. لذا اگر بگویم انقلاب اسلامی در مقام تحقق هدف تمام انبیاء است گزاف نگفته‌ایم.

یک چنین کاری با این عظمت جا دارد که انسان به حقیقت او نگاه کند؛ واقف هست واقف‌تر بشود؛ به حقیقت او اندیشمند است، اندیشه‌اش را روزبه‌روز بیشتر کند؛ ابعادش را می‌شناسد روزبه‌روز بیشتر بشناسد؛ دستاوردهایش را می‌داند روزبه‌روز بیشتر بداند؛ دشمن‌هایی که با او صورت گرفته را می‌داند، آن به آن این دشمنی‌ها را بیشتر بشناسد؛ وظایف را می داند مستمر بیندیشد و به وظایف بیشتر واقف شود. این‌ها حقایقی است که ما در این انقلاب باید مدام و مستمر به آن نگاه کنیم و مورد توجه قرار بدهیم تا ان‌شاءالله برسیم به آن مقصدی که انقلاب درپی آن است.

روز ۲۲ بهمن یک ظرفیت است؛ ظرفیت عظیم و عرصه گسترده‌ای است که ما بتوانیم ریشه انقلابمان را مستحکم‌تر کنیم؛ بتوانیم پیوند خودمان را با این انقلاب عمیق‌تر کنیم؛ بتوانیم درون خودمان، وحدت درونی‌مان را بَر استحکامش بیفزایم؛ بتوانیم پیوند أمّت و امام را باز بیشتر تحقق ببخشیم؛ بتوانیم دشمن را مأیوس و ناامید کنیم مخصوصاً امسال.

عزیزانم ۲۲ بهمن امسال یک ویژگی خاص دارد و آن این است که دشمن یک مقدار به برکت این مذاکراتی که صورت گرفته و برجامی که درحال تحقق آن هستیم، تصور کرده است مذاکرات و برجام معنایش روی آوردن به او است و معنایش دست برداشتن از ارزش‌های اسلام و انقلاب است. دشمن فکر کرده ما و مردمان از تداوم انقلاب خسته شده‌اند. دشمن فکر کرده حالا که مسئولان ما رفتن و سر میز مذاکره نشستن این از سرخستگی و پشیمانی است.

۲۲ بهمن روزی است که باید نشان بدهیم نخیر! ما اگر آمدیم سرمیز مذاکره نشستیم برای آن بود که حقانیت خودمان را اثبات کنیم؛ برای این بود که حقیقت درون انقلاب‌مان را به دشمن نشان بدهیم. نیامده‌ایم که بگوییم خسته هستیم. انقلاب خستگی‌بردار نیست؛ انقلابی خستگی‌پذیر نیست. انقلابی همیشه و همیشه پای انقلاب ایستاده است.

۲۲ بهمن روزی است که باید این دغدغه مقام معظم رهبری که بارها آن را بیان کردند که دشمن می‌خواهد روحیه و تفکر انقلابی را از مردم ما بگیرد، برطرف شود. حضرت‌آقا به این أمّت دل‌بسته و نسبت به آنان شناخت کامل و دقیق دارد اما این لبیک‌گویی دوباره مردم ما به مقام معظم رهبری و ولایت هم امید را در دل ایشان و هم امید را در دل بسیاری از اهل ولا بیشتر می‌کند و یأس را در دشمن بیشتر می کند.

۲۲ بهمن روزی است که باید بیایم پای صحنه و در خیابان و به آمریکا و مستکبران و زورگویان عالم بگویم ما هستیم؛ ما از ارزش‌های انقلاب‌مان دست برنداشتیم. فرهنگ انقلاب برای ما فرهنگ دین است؛ فرهنگ ارزش‌های ناب قرآن است؛ فرهنگ استکبار ستیزی است؛ فرهنگ زیر بار ظلم و ستم نرفتن است؛ فرهنگ میدان به غارت‌گران عالم ندادن است؛ فرهنگ نجات مستضعفین عالم است؛ فرهنگ کمک و یاری و دست‌گیری از محرومان عالم است؛ فرهنگ عملی کردن تمام ارزش‌های اسلامی است. این فرهنگ ما است و ما پای این فرهنگ محکم و مقاوم ایستاده‌ایم.

۲۲ بهمن روزی است که ان‌شاءالله بیایم در صحنه و این حضور خودمان را بیشتر نشان بدهیم و آمادگی خودمان را هم برای انتخاباتی که در پیش داریم بیشتر به نمایش بگذاریم و در حقیقت به دشمن بفهمانیم که برای انتخابات خیزبرندارند. انتخابات دست‌ما است؛ به دشمنان بگوییم که دل به انتخابات ما نبندید؛ انتخابات از آن ما است؛ انتخابات را ما برگزار می کنیم و رأی ما و نظر ما است که سرنوشت‌ساز است؛ ما هستیم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی را انتخاب می کنیم و به تو تودهنی می‌زنیم؛ ما هستیم که نمایندگان خبرگان انتخاب می کنیم و به تو تودهنی می‌زنیم و اجازه نمی‌دهیم در در کشور ما، انتخابات ما و سرنوشت ما دخالت کنید. لذا این هم مسئله مهمی است که ما در ۲۲ بهمن باید با حضورمان در خیابان نشان بدهیم.

ان‌شاءالله موفق و مؤید باشد

والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته‌

۱) سوره‌ی النساء، بخشی از آیه‌ی ۱۳۶« ای کسانی که ايمان آورده ايد ، به خدا و پيامبرش و اين کتاب که بر، پيامبرش نازل کرده و آن کتاب که پيش از آن نازل کرده ، به حقيقت ايمان بياوريد»

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۱:۵۸

27 Dec 2019