۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۳۴۸۰۵
امام جمعه شهر باباحیدر گفت:

رمضان فرصت خوبي است که فرزندانمان را با محافل انس با قران آشنا کنيم

امام جمعه شهر باباحيدر گفت: يکي از آثارو برکات انقلاب اسلامي ترويج فرهنگ قرآني است و ماه رمضان فرصت خوبي است که فرزندانمان را با محافل انس با قران آشنا کنيم.
رمضان فرصت خوبي است که فرزندانمان را با محافل انس با قران آشنا کنيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت الاسلام ياوري امام جمعه بخش باباحيدر در خطبه هاي اين هفته شهر باباحيدر ماه مبارک رمضان را در ميان مسلمانان ماهي ارجمند و والا دانست و از اين ماه به عنوان ماه رحمت، آزادگي و مغفرت نام برد. انسان با اعمال خود مي‌تواند از رحمت، آمرزش و برکات الهي در اين ماه برخوردار شود.

وي با اشاره به سخنان رهبري در محفل انس با قران اظهار کرد: يکي از آثارو برکات انقلاب اسلامي ترويج فرهنگ قرآني است و ماه رمضان فرصت خوبي است که فرزندانمان را با محافل انس با قران آشنا کنيم.

وي با اشاره به تاييد صحت انتخابات به وسيله شوراي نگهبان گفت: ما ازاعلام نظر شوراي محترم نگهبان استقبال ميکنيم وآن رافصل الخطاب مي ناميم و از بيش از پانزده ميليون جمعيتي که کانديداي مورد نظرشون راي نياورد و دربرابرقانون تمکين کردند تشکر کرد که درس بزرگي به اصحاب فتنه سال88 دادند.

ايشان با اشاره به سند 2030 اظهارداشتند: اين سند يکي ازرهاوردهاي سازمانهاي بين المللي وسازمان يونسکوبراي سلطه فرهنگي بيگانگان بر کشوراست که هم باشرع مقدس وباورهاي ديني ما و هم با مباني نظام وقانون اساسي مغايرت است وبايدباآن مخالفت کرد.

وي درادامه گفت توطئه آمريکامبني برتشکيل ناتوي عربي به رهبري رياض وال سعودخائن براي مقابله وبه انزواکشيدن ايران يکي ازحرکتهاي احمقانه آمريکاست که باتقويت محورمقاومت درعراق سوريه ويمن ولبنان با شکست مواجهه خواهد شد.

انتهاي پيام1022ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۷:۱۹

1 Jan 2020